Masters of Cinemas kommende udgivelse af Fritz Langs "Das Testement des Dr. Mabuse" ser helt forrygende ud hos Bæveren. Damn, MoC owner Criterion for tiden!
#5971 Det ser forrygende ud! Men Criterions DVD udgave ser ud til at være meget lig denne. Men du har helt ret i, at det er gået ned ad bakke med Criterions sort hvide film. Marcel Carnés film ligner lort.
Apropos Criterion, så er deres december måneds katalog annonceret:
- "Purple Noon", René Clément - "Brazil", Terry Gilliam (HD upgrade) - "The Quatsi Trilogy", Godfrey Reggio - ""Following", Christopher Nolan
Dejligt med et svagt line-up med efterårets supertitler in mente. Jeg undrer mig dog over, at hverken "Y tu mamá también" og "Wild Strawberries" når at udkomme i 2012 - på trods af at de blev annonceret helt tilbage i 2011's hint plakat.
QATSI FILMENE!!!! ARRGGRRGHHHHH!!!! YEEEEEEESSSSSS!!!! Koyaanisqatsi er en af de titler, jeg har ventet ALLERmest på, siden jeg købte min første BD-afspiller for fem år siden...
Så nogle udvalgte scener fra Titanic 3D i går og jeg var imponeret over konverteringen. Det ser særdeles godt ud. Der er dog problemer med ghosting, ved hurtige panoreringer. Om det er min projektor, som ikke kan håndtere dette, eller det ER et problem, skal jeg ikke kunne sige, men finder det mærkværdigt, at ghosting ved bl.a. Christmas Carol, slet ikke optræder.
Men de mere "stille sekvenser" er meget overbevisende med fremragende dybde.
Det store problem må siges at være de digitale effekter, når man ser skibet fra distancen og menneskerne ombord. Nørj hvor ser det fake ud nu.
#5971 JannikAnd 12 år siden
#5972 x marks the spot 12 år siden
#5973 Richard Burton 12 år siden
#5974 Richard Burton 12 år siden
http://www.blu-ray.com/movies/Black-Sunday-Blu-ray...
Så vil jeg meget gerne se den :)
#5975 Benway 12 år siden
#5976 JannikAnd 12 år siden
- "Purple Noon", René Clément
- "Brazil", Terry Gilliam (HD upgrade)
- "The Quatsi Trilogy", Godfrey Reggio
- ""Following", Christopher Nolan
Dejligt med et svagt line-up med efterårets supertitler in mente. Jeg undrer mig dog over, at hverken "Y tu mamá también" og "Wild Strawberries" når at udkomme i 2012 - på trods af at de blev annonceret helt tilbage i 2011's hint plakat.
#5977 The Insider 12 år siden
#5978 gi-jones 12 år siden
#5979 Outbound Sith 12 år siden
Fox Mulder
#5980 Richard Burton 12 år siden
Men de mere "stille sekvenser" er meget overbevisende med fremragende dybde.
Det store problem må siges at være de digitale effekter, når man ser skibet fra distancen og menneskerne ombord. Nørj hvor ser det fake ud nu.