Gravatar

#6001 The Insider 12 år siden

Grover Crisp... Crispin Glovers onde tvillingebror.
War. War never changes.
Gravatar

#6002 PredatorX 12 år siden

The Insider (5984) skrev:
3D i hjemmebiografen er bare en 15.000 gange bedre oplevelse end i biffen.

Det er jo det jeg altid har sagt! :D
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#6003 Michael Andersen 12 år siden

Ignoranter! :P
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#6004 The Insider 12 år siden

#6002, niiiiiiiiice
War. War never changes.
Gravatar

#6005 Richard Burton 12 år siden

#6003 Hårdt presset. Jeg må give dig ret :)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#6006 JannikAnd 12 år siden

SIR Ridley Scott (6005) skrev:
#6003 Hårdt presset. Jeg må give dig ret :)
Du ser jo også 3D på projektor. Det er jo langt overlegent på TV, desværre :)

Criterions "In the Mood for Love" BD ser ud til at være deres egen såvel som Tartans SD langt overlegen. Farverne og kontrasterne har virkelig fået et skub i den rigtige retning.
Gravatar

#6007 Richard Burton 12 år siden

#6006 Jeg sagde det nu kun i respekt for, at Klovborg er et par karakterer over mit setup :) Det er første gang jeg har haft 3D briller på, som ikke suger lys som et sort hul. Hvis 3D overlever, så håber jeg i fremtiden at få råd til en Dolby 3D projektor af slagsen, hvis altså det overhovedet laves til hjemmefronten.

In the Mood for Love link til bæveren. Wow! Det bliver helt klart en af årets udgivelser!
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#6008 JannikAnd 12 år siden

SIR Ridley Scott (6007) skrev:
#6006 Jeg sagde det nu kun i respekt for, at Klovborg er et par karakterer over mit setup :) Det er første gang jeg har haft 3D briller på, som ikke suger lys som et sort hul. Hvis 3D overlever, så håber jeg i fremtiden at få råd til en Dolby 3D projektor af slagsen, hvis altså det overhovedet laves til hjemmefronten.

In the Mood for Love link til bæveren. Wow! Det bliver helt klart en af årets udgivelser!
Enig... I det hele! :)
Gravatar

#6009 McPeter 12 år siden

Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#6010 Thomsen 12 år siden

SIR Ridley Scott (6007) skrev:

For dælen hvor ser det smukt ud! I et år propfuldt af fantastiske udgivelser er det her nok den, jeg har set mest frem til!

Jeg tænker dog, at nogle af dem, der syntes, at Criterions oprindelige dvd var *for* farverig, nok også vil brokke sig en smule over BD'en. Den ligner i hvert fald slet ikke den franske TF1-udgave, som ellers af de samme blev udråbt til at være mere korrekt. I stedet ser den ud til at placere sig et sted midt imellem de to dvd-udgaver med en svag hældning over mod den gamle Criterion.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: