Mht. biograf-3D har jeg på ingen måde endnu været oppe at ringe - but lo and behold! Til december drager kæresten og jeg til det forjættede Klovborg og bruge den gode Bilbo Sækker til at teste, om der er noget at komme efter, og efter skeptiker nr. 1´s (a.k.a. selveste SIR Ridley Scott) lovord, ser jeg meget frem til at blive oplyst.
Ses dér, Andersen! ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#6011 Ses Rub Zombie, men pas på. Inden skeptiker nr. 1 kom her over spurgte han: Can you promise that I will come back?, og der svarede jeg: ...No. And if you do, you will not be the same!
Dem af jer, der har bestilt fra Amazon.com uden told, hvilken forsendelsestype har i valgt?
Bare den billigste. Men der er ingen garantier. Jeg er godt nok sluppet for told, men én ud af de sidste 5-6 pakker, jeg har fået fra dem, har været sendt direkte fra USA og ikke gennem Tyskland. Så 100% sikkert er det ikke.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Lone Wolf and Cub Complete Blu-Ray Collection kan den lige nu købes hos Diabolik DVD på BLU-RAY til omkring 200kr! Temmelig RØV at jeg lige har købt den samling på DVD...
#6011 evermind 12 år siden
Mht. biograf-3D har jeg på ingen måde endnu været oppe at ringe - but lo and behold! Til december drager kæresten og jeg til det forjættede Klovborg og bruge den gode Bilbo Sækker til at teste, om der er noget at komme efter, og efter skeptiker nr. 1´s (a.k.a. selveste SIR Ridley Scott) lovord, ser jeg meget frem til at blive oplyst.
Ses dér, Andersen! ;)
#6012 Michael Andersen 12 år siden
Ses Rub Zombie, men pas på. Inden skeptiker nr. 1 kom her over spurgte han: Can you promise that I will come back?, og der svarede jeg: ...No. And if you do, you will not be the same!
;)
#6013 evermind 12 år siden
#6014 Notional 12 år siden
#6015 zombieman 12 år siden
www.zavvi.com/blu-ray/alfred-hitchcock-the-masterpiece-collection/10629733.html
#6016 gi-jones 12 år siden
#6017 Thomsen 12 år siden
Bare den billigste. Men der er ingen garantier. Jeg er godt nok sluppet for told, men én ud af de sidste 5-6 pakker, jeg har fået fra dem, har været sendt direkte fra USA og ikke gennem Tyskland. Så 100% sikkert er det ikke.
#6018 PredatorX 12 år siden
#6019 rammy 12 år siden
http://www.diabolikdvd.com/category/Preorders/Lone...
#6020 El vez 12 år siden