Hehe jeg forundres dog over brugerskiftne, har vænnet mig til det, men finder det stadig ret pudsigt jeg forstod i starten, hvor det omhanlede at du endte med og bruge for lang tid herinde, og måske stødte på uheldige emner.
Men nu ja, what do you want to be called today 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det er ikke helt utænkeligt! :-) Jeg har dog købt den på egen hånd - filmselskabet stiller ikke så stor en udgivelse til rådighed til anmeldelse - og jeg skal først lige have kigget på nogle udgivelser, der ER blevet sendt til os til anmeldelse. Men dernæst kunne det godt tænkes :-) Har jo heldigvis anmeldt alle filmene tidligere, så det ville ikke være så besværligt at tilføje nogle ord om AV-kvaliteten og eventuelt nyt ekstramateriale, selvom jeg naturligvis er bange for at studere de tekster, jeg har skrevet for så mange år siden... Plejer at have mere end ualmindeligt svært ved at læse noget, jeg har skrevet for mere end 2 år siden...
#6051 MMB 12 år siden
#6052 elwood 12 år siden
manden kan ikke kommenter noget uden der er et slægt af politik i, og hvis der ikke umiddelbart er det, skal der blot læses mellem linierne.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6053 Richard Burton 12 år siden
#6051 Intet er harmløst. Det er en kunst at finde ind til harmen i alt!
#6054 elwood 12 år siden
Men nu ja, what do you want to be called today 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6055 Richard Burton 12 år siden
Du burde bekymre dig om morgendagen :)
#6056 The Insider 12 år siden
#6057 Slettet Bruger [693029259] 12 år siden
#6058 The Insider 12 år siden
#6059 Slettet Bruger [693029259] 12 år siden
#6060 The Insider 12 år siden