Gravatar

#6041 MMB 12 år siden

@Bruce

Nu er det da slået helt klik med brugernavnet? ;)
Gravatar

#6042 Richard Burton 12 år siden

#6041 Jeg er stor tilhænger af at krænke og jeg har på fornemmelsen, at denne kombination af billede og tekst, godt kan være succesfuld i den henseende ;) Og så skal man jo ikke glemme at promovere, at en af årets rigtig gode film snart er ude på blu-ray.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#6043 evermind 12 år siden

Battleship er da allerede udkommet?? ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#6044 Richard Burton 12 år siden

Ja den var ganske morsom :)
Gravatar

#6045 evermind 12 år siden

Det havde jeg faktisk hæftet mig ved, at du syntes, og det var rart at se, at vi da er et par stykker ud over Johan, der hyggede os over den. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#6046 The Insider 12 år siden

Hvis du kun ser én film i år om grimme, skaldede rumvæsner, der rejser i kæmpe rumskibe og er ude efter at smadre Jorden, så se: "Battleship"!
War. War never changes.
Gravatar

#6047 Richard Burton 12 år siden

Helt enig med jer :)
Gravatar

#6048 elwood 12 år siden

Btw. Filmz hvis i vil ha et hurtigt scam til og tjene penge til Hindbærsnitter og andet vigtige ting, så kan i blot lave mini transactions for, hver gang folk skifter deres brugernavn 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6049 Richard Burton 12 år siden

#6048 Det kan jo slet ikke mærkes, når regeringen allerede har været dér med nye skatter og afgifter :) Tager blot en ekstra egoist tur til Tyskland og køber stort ind og så er de penge sparet og en arbejdsplads mere forsvundet fra Danmark.
Gravatar

#6050 elwood 12 år siden

It's the princhip 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: