Problemet med transferet er dog, at der er kørt teal farvelægning over. Det er jo lidt ærgeligt, Men det stoppede mig dog ikke fra at købe 2 steelbooks ;)
Barnes & Noble begynder efter sigende deres Criterion udsalg i morgen (nogle kilder siger dog først den 1/11) med 50% rabat på vejledende pris.
I lyset af at ingen af mine pakker blev snuppet sidste gang, og at flere andre fik det hele leveret i én pakke, så har jeg også tænkt mig at bestille det hele på én gang.
Hvilke titler skal I have?
Jeg regner med i hvert fald:
Week-end (Godard) Vivre sa vie Rashomon Rosemary's Baby Battle of Algiers Fanny & Alexander The Seventh Seal In the Mood for Love Paths of Glory Shock Corridor Harakiri Last Year in Marienbad
6 af dem er opgraderinger.
Jeg overvejer også:
World on a Wire Yojimbo/ Sanjuro box Three Outlaw Samurai Tokyo Drifter Branded to Kill The Magician Kiss Me Deadly Night of the Hunter The Killing Diabolique
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#6201 Slettet Bruger [1456604968] 12 år siden
Hvor finder du steelbook-udgaven?
#6202 Notional 12 år siden
#6203 Slettet Bruger [1456604968] 12 år siden
Pfff, nå. Den ville ellers have passet fint sammen med T2-steelbooken. Æv.
#6204 Åkepool 12 år siden
Hvorfor var der ingen der fortalte mig om den :(
#6205 HonoDelLoce 12 år siden
Hvordan ved man så, om man har fingrene i det nye transfer? (inden man køber et eller andet sted fra :D)
#6206 Richard Burton 12 år siden
http://www.amazon.co.uk/The-Terminator-Blu-ray/dp/...
eller sørger for, at udgivelsen har ASIN nummer
B003BNY6YY
#6207 HonoDelLoce 12 år siden
Tusind tak :)
#6208 Thomsen 12 år siden
#6209 OxxY 12 år siden
#6210 Thomsen 12 år siden
I lyset af at ingen af mine pakker blev snuppet sidste gang, og at flere andre fik det hele leveret i én pakke, så har jeg også tænkt mig at bestille det hele på én gang.
Hvilke titler skal I have?
Jeg regner med i hvert fald:
Week-end (Godard)
Vivre sa vie
Rashomon
Rosemary's Baby
Battle of Algiers
Fanny & Alexander
The Seventh Seal
In the Mood for Love
Paths of Glory
Shock Corridor