Tror du, at spritnye titler (Rosemary's Baby) og pre-orders (november) er med i kampagnen? Kan ikke huske, om de plejer at være det...
Efter hvad jeg har kunne læse mig til, så plejer det åbenbart at være sådan, at man godt kan forudbestille titler til rabatpris, så længe de bare udkommer, mens udsalget igang. Hvis de derimod først udkommer senere, så kan man ikke.
Det skulle betyde, at Rosemary's Baby (30/10), Rashomon (6/11) og Week-end (13/11) skulle være til at få billigt. Mens titlerne, der udkommer 20/11, ikke skulle være mulige, fordi udsalget efter sigende stopper den 17/11.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Barnes & Noble begynder efter sigende deres Criterion udsalg i morgen (nogle kilder siger dog først den 1/11) med 50% rabat på vejledende pris.
I lyset af at ingen af mine pakker blev snuppet sidste gang, og at flere andre fik det hele leveret i én pakke, så har jeg også tænkt mig at bestille det hele på én gang.
Hvilke titler skal I have?
Jeg regner med i hvert fald:
Week-end (Godard) Vivre sa vie Rashomon Rosemary's Baby Battle of Algiers Fanny & Alexander The Seventh Seal In the Mood for Love Paths of Glory Shock Corridor Harakiri Last Year in Marienbad
6 af dem er opgraderinger.
Jeg overvejer også:
World on a Wire Yojimbo/ Sanjuro box Three Outlaw Samurai Tokyo Drifter Branded to Kill The Magician Kiss Me Deadly Night of the Hunter The Killing Diabolique
The Magician Kiss Me Deadly Night of the Hunter The Killing Diabolique
er alle helt fantastiske efter min mening er helt vild med Diabolique
Går selv efter disse denne gang
Rosemary´s baby Rashomon High and low Yojimbo/Sanjuro Fanny & Alexander Antichrist Vivre sa vie
Muligvis en eller to af disse Smiles of a summer night Amarcord Pale flower In the mood for love
Ærgeligt at tilbudet slutter dagen før Heavens gate udkommer
Efter hvad jeg har kunne læse mig til, så plejer det åbenbart at være sådan, at man godt kan forudbestille titler til rabatpris, så længe de bare udkommer, mens udsalget igang. Hvis de derimod først udkommer senere, så kan man ikke.
Det skulle betyde, at Rosemary's Baby (30/10), Rashomon (6/11) og Week-end (13/11) skulle være til at få billigt. Mens titlerne, der udkommer 20/11, ikke skulle være mulige, fordi udsalget efter sigende stopper den 17/11.
Takker! Så tror jeg, jeg afbestiller fra Amazon...
Så fik jeg også lige placeret de næste par måneders indkøb. :-)
Jeg endte med at bestille:
The Battle of Algiers Fanny & Alexander Harakiri In the Mood for Love Last Year in Marienbad Late Spring Paths of Glory The Magician Rosemary's Baby Shock Corridor Vivre sa vie World on a Wire
Og forudbestille:
Rashomon (6/11) Week-end (13/11) Brazil (4/12)
Lidt overdrevet måske. Men på den anden side har jeg ikke købt meget mere end en enkelt eller to BD'er sammenlagt i de sidste 2-3 måneder, så i det store hele hænger det nok sammen.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#6211 JannikAnd 12 år siden
#6212 Richard Burton 12 år siden
Ingen :(
#6213 Thomsen 12 år siden
#6214 Steffan Rasmussen 12 år siden
#6215 zombieman 12 år siden
The Magician
Kiss Me Deadly
Night of the Hunter
The Killing
Diabolique
er alle helt fantastiske efter min mening er helt vild med Diabolique
Går selv efter disse denne gang
Rosemary´s baby
Rashomon
High and low
Yojimbo/Sanjuro
Fanny & Alexander
Antichrist
Vivre sa vie
Muligvis en eller to af disse
Smiles of a summer night
Amarcord
Pale flower
In the mood for love
Ærgeligt at tilbudet slutter dagen før Heavens gate udkommer
#6216 JannikAnd 12 år siden
#6217 zombieman 12 år siden
Rosemarys baby
Antichrist
High and low
Rashomon
Heavens gate
Yojimbo/Sanjuro
#6218 zombieman 12 år siden
Et par af de andre kommende titler er også til halv pris så
Brazil
Following
Fanny & Alexander
er også bestilt
#6219 Thomsen 12 år siden
#6220 Thomsen 12 år siden
Jeg endte med at bestille:
The Battle of Algiers
Fanny & Alexander
Harakiri
In the Mood for Love
Last Year in Marienbad
Late Spring
Paths of Glory
The Magician
Rosemary's Baby
Shock Corridor
Vivre sa vie
World on a Wire
Og forudbestille:
Rashomon (6/11)
Week-end (13/11)
Brazil (4/12)
Lidt overdrevet måske. Men på den anden side har jeg ikke købt meget mere end en enkelt eller to BD'er sammenlagt i de sidste 2-3 måneder, så i det store hele hænger det nok sammen.