Lidt relevant undren: kan nogen fortælle mig, om B&N trækker beløbet med det samme eller først ved forsendelse? Det er lidt svært at finde på siden, og jeg husker det ikke fra sidst... Det kunne være lidt relevant med alle disse pre-orders... Jeg hentyder til brugen af dankort, ikke paypal (der trækkes med det samme).
Jeg ved ikke, om det også gælder danske kort, men nogle amerikanere skriver, at B&N laver tricket med kortvarigt at reservere beløbet på din konto et par dage. Så frigives det igen og bliver først trukket ved afsendelse. Jeg har læst en forklaring engang, men kan ikke rigtigt huske den. Det er muligvis nok et eller andet anti-svindel-halløj.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Lidt relevant undren: kan nogen fortælle mig, om B&N trækker beløbet med det samme eller først ved forsendelse? Det er lidt svært at finde på siden, og jeg husker det ikke fra sidst... Det kunne være lidt relevant med alle disse pre-orders... Jeg hentyder til brugen af dankort, ikke paypal (der trækkes med det samme).
Jeg ved ikke, om det også gælder danske kort, men nogle amerikanere skriver, at B&N laver tricket med kortvarigt at reservere beløbet på din konto et par dage. Så frigives det igen og bliver først trukket ved afsendelse. Jeg har læst en forklaring engang, men kan ikke rigtigt huske den. Det er muligvis nok et eller andet anti-svindel-halløj.
Ok. Jeg har skrevet en mail til B&N for at blive klogere. Og så venter jeg med ordren med pre-orders. Jeg skal nok underrette her i tråden, når jeg får svar (hvilket nok kan tage noget tid med situationen på Østkysten). Takker for svaret!
"Your order is expected to shipped on 12-04-2012"... med juletravlheden oven så har jeg dem sikkert først i januar. :-/
Jeg skulle nok have lavet en separat bestilling for mine pre-orders. :-)
Det har jeg også tænkt mig. Men jeg kan huske fra sidst, at B&N valgte at sende én af mine ordrer, selvom der var en enkelt vare, der var forsinket (den blev siden sendt seperat), og selvom jeg havde valgt optionen med færrest mulige forsendelser. Jeg ved dog ikke, om det er anderledes med pre-orders...
#6231 zombieman 12 år siden
#6232 JannikAnd 12 år siden
#6233 Thomsen 12 år siden
#6234 JannikAnd 12 år siden
#6235 MMB 12 år siden
...
#6236 zombieman 12 år siden
#6237 MMB 12 år siden
Tja, jeg er underligt nok mere bekymret for Nordsjælland kampen. :) Inter på hjemmebane er jo barnemad. :P
#6238 Thomsen 12 år siden
"Your order is expected to shipped on 12-04-2012"... og når juletravlheden kommer oven i, så har jeg dem sikkert først i januar. :-/
Jeg skulle nok have lavet en separat bestilling for mine pre-orders. :-)
#6239 JannikAnd 12 år siden
#6240 Thomsen 12 år siden