Gravatar

#6221 zombieman 12 år siden

Godt og se at du valgte at tage magician med

Men fy ingen diabolique
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#6222 Thomsen 12 år siden

#6221 - Jeg har den gamle dvd-udgave fra dem. Og det er efterhånden mange år siden, jeg har set den sidst. Så jeg valgte lidt efter, hvad jeg havde mest lyst til at se lige nu og her.

Men jeg opdagede lige, at jeg faktisk ikke havde fået bestilt Vivre sa vie, som jeg ellers havde planlagt. Så det kan være jeg vil lægge en bestilling mere senere på måneden. Så kan man jo lige så godt bestille 2-3 film for at sprede portoen lidt.

Til gengæld fik jeg bestilt The Seventh Seal, som jeg åbenbart glemte at skrive på listen ovenover.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#6223 zombieman 12 år siden

Ja jeg går også og tænker på og snuppe en lille stak til hvor vivre sa vie også indgår i mine planer
Gravatar

#6224 JannikAnd 12 år siden

Puha, det gør ondt at se "Les Enfant du Paradis" til den pris, og så springe over. Det transfer gør mig stadig trist.... Jeg sidder også og gør klar til bestilling, heldigvis har jeg ikke så mange "huller", så det gør udvalget noget mere overskueligt. Gode valg, Thomsen - ejer selv dem alle med undtagelse af "Rosemary's Baby" og "Shock Corridor", det er dejlige udgivelser, du får dig...
Gravatar

#6225 Thomsen 12 år siden

Jo tak. Talte dog lige sammen, og otte af dem er rene opgraderinger fra dvd. Det er jo egentligt knap så sjovt. Men på den anden side, så er det film, som jeg holder af - ellers ville jeg ikke opgradere dem.

Forhåbentligt kan jeg få lidt penge ind igen ved at sælge dvd-udgaverne.

Kan sagtens følge dig med Children of Paradise. Det river også i mig for at bestille den. Som om jeg nærmest er nødt til at se den ved selvsyn, uanset at jeg ved, jeg vil blive skuffet. :-/
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#6226 JannikAnd 12 år siden

Jeg opgraderer efterhånden også hver måned. Det pudsige med Criterion er bare, at jeg ikke kan få mig selv til at sælge eller forære dem væk, selvom der er tale om en 12 år gammel DVD, der nu er blevet udskiftet med en smækker BD. Mht. Children of Paradise, så var det én af de få film i deres katalog, som jeg aldrig fik taget mig sammen til at købe på DVD. Derfor gør det bare så meget mere ondt at se den behandlet så skidt af Pathé. Det må være blu-ray mediets største skuffelse for mit vedkommende...
Gravatar

#6227 zombieman 12 år siden

Fanny & Alexander
Brazil
Rashomon
High and low
Yojimbo/ Sanjuro
Er opgraderinger og egentlig også rosemarys baby
Gravatar

#6228 JannikAnd 12 år siden

Lidt kynisk undren: kan man forvente, at dollaren tager et dyk i forbindelse med orkanen på østkysten?

Lidt relevant undren: kan nogen fortælle mig, om B&N trækker beløbet med det samme eller først ved forsendelse? Det er lidt svært at finde på siden, og jeg husker det ikke fra sidst... Det kunne være lidt relevant med alle disse pre-orders... Jeg hentyder til brugen af dankort, ikke paypal (der trækkes med det samme).
Gravatar

#6229 zombieman 12 år siden

Under de ordre jeg lige har lavet står de først trækker når de sender ordren
Gravatar

#6230 JannikAnd 12 år siden

Ok, det havde jeg også forventet. Jeg tror bare, at jeg brugte PayPal sidst, så jeg ville lige sikre mig, at jeg ikke står med minus på kontoen fire dagen inde i måneden. Tak for svaret, el hombre de zombie!

Skriv ny kommentar: