Kan I huske hvad de udgivelser kostede fra nye? *GISP*
Jatak, jeg købte dem alle tre, lige da de udkom, dog uden figurer. Nogle år senere, efter de såkaldte limited editions udkom og lige op til biografudgaverne kom på BD, kunne man købe EE-udgaverne i en samlet boks til 150 kr. hos Play.
Jeg kan se, at jeg gav 250 kr. stk. for filmene hos Club Raccoon... yikes!
Det kan sagtens være, jeg købte mine fra Axel/Club Raccoon, fordi der var problemer med lydsportet på region 2-udgaverne, så vidt jeg husker. Det var vist svagt klikkeri pga. PAL-speedup.
Hvilket sikkert er derfor de bare har skippet den i den britiske udgave, så den har kun de 3 BD disc. De er blevet så dovne så de gider ikke engang "genindspille" DVD'en i R2. :-)
#6311 Tenebrae 12 år siden
#6312 Wangsgaard 12 år siden
#6313 Outbound Sith 12 år siden
Fox Mulder
#6314 Wangsgaard 12 år siden
Hehe det var også et godt tilbud :-)
Både kæresten og jeg har hver 3 x special edition på dvd som vi nu kan sælge :-)
#6315 gi-jones 12 år siden
Kan I huske hvad de udgivelser kostede fra nye? *GISP*
#6316 Slettet Bruger [693029259] 12 år siden
Jatak, jeg købte dem alle tre, lige da de udkom, dog uden figurer. Nogle år senere, efter de såkaldte limited editions udkom og lige op til biografudgaverne kom på BD, kunne man købe EE-udgaverne i en samlet boks til 150 kr. hos Play.
Jeg kan se, at jeg gav 250 kr. stk. for filmene hos Club Raccoon... yikes!
#6317 Wangsgaard 12 år siden
#6318 Slettet Bruger [693029259] 12 år siden
#6319 McPeter 12 år siden
Region 1.
http://dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=211...
Hvilket sikkert er derfor de bare har skippet den i den britiske udgave, så den har kun de 3 BD disc. De er blevet så dovne så de gider ikke engang "genindspille" DVD'en i R2. :-)
#6320 rockysds 12 år siden