Tidligere solgte de Fast&Furious 1-5 Limited Edition dæk og Jaws LE steelbook. De var begge væk på 1 minut og 10 sekunder. :-)
Så man skal åbentbart være rimelig skarp derinde hvis man skal nå at få BD'er. Tror ikke de har så mange af hver.
Man skal bare tilmelde sig ventelisten. I går var Jaws 100% claimed, så jeg tilmeldte mig bare ventelisten og 2 min senere var den i min indkøbskurv :P
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Er det bare mig eller kan man ikke se den nye pris som de får, når de går online, kan se Harry Potter boksen også er derinde men kan ikke hel gennemskue om det er prisen den vil få eller en anden, da man så vidt jeg kan se kan købe allerede nu her ?
Hitchcock er noteret til i aften.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6321 gi-jones 12 år siden
Det sagt så mener jeg stadig at de samlet set er den bedste dvd-udgivelse (herunder special features og måden EE udgaverne blev lavet)
#6322 Outbound Sith 12 år siden
BD-skiverne bliver bare flyttet over. :)
Fox Mulder
#6323 Steffan Rasmussen 12 år siden
Alfred Hitchcock: The Masterpiece Collection [Blu-ray] [1942][Region Free] til £61,75
pt. 47% claimed.
#6324 Outbound Sith 12 år siden
Fox Mulder
#6325 McPeter 12 år siden
De var begge væk på 1 minut og 10 sekunder. :-)
Så man skal åbentbart være rimelig skarp derinde hvis man skal nå at få BD'er. Tror ikke de har så mange af hver.
#6326 Steffan Rasmussen 12 år siden
Hitchcock boksen gik tiden ud, uden at blive claimet 100% (2 timer).
Den kommer i øvrigt på igen kl. 19.59 hvis der var nogen der missede tilbuddet.
#6327 zombieman 12 år siden
Den kommer på igen kl 20
#6328 zombieman 12 år siden
Amazon.com
#6329 TP-DK 12 år siden
Man skal bare tilmelde sig ventelisten. I går var Jaws 100% claimed, så jeg tilmeldte mig bare ventelisten og 2 min senere var den i min indkøbskurv :P
#6330 elwood 12 år siden
Hitchcock er noteret til i aften.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"