Gravatar

#6331 zombieman 12 år siden

Tilbuds prisen er hemlig indtil tilbudet er igangsat
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#6332 Steffan Rasmussen 12 år siden

elwood (6330) skrev:
Er det bare mig eller kan man ikke se den nye pris som de får, når de går online, kan se Harry Potter boksen også er derinde men kan ikke hel gennemskue om det er prisen den vil få eller en anden, da man så vidt jeg kan se kan købe allerede nu her ?

Hitchcock er noteret til i aften.

Men det er anden gang Harry Potter går på. Sidst kostede den vist £18 (er dog ikke sikker)
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6333 Kruse 12 år siden

Ja, den koster 17.99. Jeg har lige købt :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6334 Thomsen 12 år siden

Eureka giver en gratis (dvd) steelbok af Georgio Moroder-versionen af METROPOLIS med til alle kunder, der bestiller to eller flere titler fra deres online-store inden fredag midnat. Som altid er der fri fragt:

http://www.eurekavideo.co.uk/offers/newsletter2111...

http://www.eurekavideo.co.uk/offers/offers.html
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#6335 Steffan Rasmussen 12 år siden

elwood (6330) skrev:
Er det bare mig eller kan man ikke se den nye pris som de får, når de går online, kan se Harry Potter boksen også er derinde men kan ikke hel gennemskue om det er prisen den vil få eller en anden, da man så vidt jeg kan se kan købe allerede nu her ?

Hitchcock er noteret til i aften.

Fik du købt Harry Potter?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6336 elwood 12 år siden

Nope nåede det ikke, da jeg blev optaget fra andet sted, af arbejde, men sidder klar til Hitchcock i aften så, det går nok.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6337 Steffan Rasmussen 12 år siden

elwood (6336) skrev:
Nope nåede det ikke, da jeg blev optaget fra andet sted, af arbejde, men sidder klar til Hitchcock i aften så, det går nok.

Jeg købte en, selvom jeg havde den i forvejen. De kan du godt købe, hvis den dukker op før julefrokosten.
Gravatar

#6338 elwood 12 år siden

Hehe det går nok, og iøvrigt er jeg desværre ikke med til julefrokosten :(

Der er et guld bryllup i vejen i familien, som ikke rigtig kan undgåes.
Gravatar

#6339 gi-jones 12 år siden

elwood (6338) skrev:
Der er et guld bryllup i vejen i familien, som ikke rigtig kan undgåes.
Hmm.... Guldbryllup.... Så er man jo lidt oppe i årene... :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#6340 elwood 12 år siden

Det er er min faster og onkel, så det blir med hele den skøre familie... samt de andre.

Oh well håber maden er god, og kan veje op for det.

Skriv ny kommentar: