Er det bare mig eller kan man ikke se den nye pris som de får, når de går online, kan se Harry Potter boksen også er derinde men kan ikke hel gennemskue om det er prisen den vil få eller en anden, da man så vidt jeg kan se kan købe allerede nu her ?
Hitchcock er noteret til i aften.
Men det er anden gang Harry Potter går på. Sidst kostede den vist £18 (er dog ikke sikker)
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Eureka giver en gratis (dvd) steelbok af Georgio Moroder-versionen af METROPOLIS med til alle kunder, der bestiller to eller flere titler fra deres online-store inden fredag midnat. Som altid er der fri fragt:
Er det bare mig eller kan man ikke se den nye pris som de får, når de går online, kan se Harry Potter boksen også er derinde men kan ikke hel gennemskue om det er prisen den vil få eller en anden, da man så vidt jeg kan se kan købe allerede nu her ?
Hitchcock er noteret til i aften.
Fik du købt Harry Potter?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
#6331 zombieman 12 år siden
#6332 Steffan Rasmussen 12 år siden
Men det er anden gang Harry Potter går på. Sidst kostede den vist £18 (er dog ikke sikker)
#6333 Kruse 12 år siden
#6334 Thomsen 12 år siden
http://www.eurekavideo.co.uk/offers/newsletter2111...
http://www.eurekavideo.co.uk/offers/offers.html
#6335 Steffan Rasmussen 12 år siden
Fik du købt Harry Potter?
#6336 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6337 Steffan Rasmussen 12 år siden
Jeg købte en, selvom jeg havde den i forvejen. De kan du godt købe, hvis den dukker op før julefrokosten.
#6338 elwood 12 år siden
Der er et guld bryllup i vejen i familien, som ikke rigtig kan undgåes.
#6339 gi-jones 12 år siden
#6340 elwood 12 år siden
Oh well håber maden er god, og kan veje op for det.