Gravatar

#6541 JannikAnd 12 år siden

Pécuchet (6539) skrev:
@ Wangsgaard:

CC er som sagt filmdistributionens fyrster. Kun Masters of Cinema er dem ligeværdige.
Jeg vil gå så vidt og sige, at hvis MoC havde et større katalog, ville de være CC en smule overlegne.
Gravatar

#6542 Wangsgaard 12 år siden

Tak for info :)
Har desværre ikke en region 1 afspiller så det er lidt udelukket og halvdelen af de film i nævner kender jeg ikke hvilket nok afslører mit store hul i min filmviden :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#6543 Benway 12 år siden

#6542 Jeg er bange for, at jeg er så hårdt ramt, at hvis jeg ikke havde kunnet få en regionsfri bd-afspiller, var jeg måske bare blevet ved dvd'erne. :)

Mht. at der muligvis hintes til "Scanners" i overnævnte tegning, så var der faktisk på et tidspunkt rygter om, at Criterion måske ville udsende et Cronenberg-boxset bestående af "Shivers", "Rabid", "The Brood" og "Scanners". Det ville være helt formidabelt, hvis det blev tilfældet.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#6544 Thomsen 12 år siden

Ja, det ville være fantastisk. The Brood er vistnok stadigvæk en realistisk mulighed. Cliff MacMillan fra SHout! Factory skrev på blu-ray.com, at Rabid tilhører et andet selskab, jeg aldrig har hørt om, og Lionsgate skulle eje Shivers (eller også var det omvendt). Men han skrev også, at et ikke nærmere angivet selskab havde gaflet rettighederen til både Scanners og The Brood.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#6545 Benway 12 år siden

Thomsen (6544) skrev:
Ja, det ville være fantastisk. The Brood er vistnok stadigvæk en realistisk mulighed. Cliff MacMillan fra SHout! Factory skrev på blu-ray.com, at Rabid tilhører et andet selskab, jeg aldrig har hørt om, og Lionsgate skulle eje Shivers (eller også var det omvendt). Men han skrev også, at et ikke nærmere angivet selskab havde gaflet rettighederen til både Scanners og The Brood.

Ok. Tak for info. "Scanners" og "The Brood" er også dem, jeg helst vel have, men det ville nu også være dejligt, at kunne udskifte mine to skod-udgivelser af "Shivers" og "Rabid". Jeg kan ret godt lide filmene, selvom de er så skrabede (eller måske fordi de er).
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#6546 Thomsen 12 år siden

Warner har overtaget distributionen af en del af Paramounts katalog, så det betyder at titler, der har været udgået, er på vej ud i butikkerne igen. Bl.a. skulle den amerikanske 2-disk-udgave af Zodiac snart være tilgængelig igen, efter at have været udgået et par år. Den skulle være en smule bedre end den europæiske, fordi extras er placeret på en separat disk og derfor giver plads til en højere bitrate.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#6547 Slettet Bruger [693029259] 12 år siden

Der er også et lossless lydspor på den amerikanske udgave, hvis jeg ikke husker helt galt.
Gravatar

#6548 Thomsen 12 år siden

Åh ja, det tror jeg, du har ret i. Jeg må nok hellere få gaflet den, når den kommer op på amazon.com (i øjeblikket er den tilgængelig fra private sælgere, der stadigvæk forsøger at skumme fløden fra dens gamle OOP-status). Jeg har heller ikke set den i flere år.
Gravatar

#6549 Slettet Bruger [693029259] 12 år siden

Jo, TrueHD, kan jeg se. Jeg har den amerikanske og skiftede til den af samme grund.
Gravatar

#6550 Skeloboy 12 år siden

Nu kan jeg endelig være med i denne tråd \m/

Kan BFI's udgivelser ikke også måle sig med CC og MoC?
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy

Skriv ny kommentar: