Nok helt, men de har bestemt også mange gode. De har bl.a. et ton af Ozu-film på blu-ray.
Går ud fra du mener "ikke" :)
Synes BFI har nogle ret sjældne også, som hverken MoC eller CC har. Ved dog ikke med kvaliteten, men det jeg har fra BFI er også spækket med ekstramateriale.
BFI kan sagtens måle sig med Criterion og MoC. De er bare ikke så aktive, og deres katalog er ikke altid synderligt spændende. Men f.eks. er deres udgave af Antonionis Il Deserto Rossa Criterions langt overlegen. Men det hører dog til sjældenhederne, hvilket Criterions netop udgivede Trilogy of Life af Pasolini beviser: alle tre film står langt flottere end tilfældet er hos BFI´s seperate udgivelser.
Hvordan er Metropolis på BD ? Tænker denne udgave?
Fuldstændig sublim. Det er den nyligt gensamlede udgave, hvor man har lagt de nyfundne dele til filmen. De nye bidder er mere medtaget af skader, men ellers virker det ret ufatteligt, at en film af den alder kan tage sig så godt ud. Jeg kendte Metropolis ret godt i forvejen, men at se denne udgave var at se en helt ny film.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Fuldstændig sublim. Det er den nyligt gensamlede udgave, hvor man har lagt de nyfundne dele til filmen. De nye bidder er mere medtaget af skader, men ellers virker det ret ufatteligt, at en film af den alder kan tage sig så godt ud. Jeg kendte Metropolis ret godt i forvejen, men at se denne udgave var at se en helt ny film.
Så må jeg hellere få købt den, har en 25 krs dvd udgave og den ser ikke ligefrem godt ud :)
Nu kan jeg godt fortyde jeg ikke købt den da den udkom i steelbook udgaven :/
#6551 Benway 12 år siden
Velkommen til. :)
Nok helt, men de har bestemt også mange gode. De har bl.a. et ton af Ozu-film på blu-ray.
#6552 Skeloboy 12 år siden
Går ud fra du mener "ikke" :)
Synes BFI har nogle ret sjældne også, som hverken MoC eller CC har. Ved dog ikke med kvaliteten, men det jeg har fra BFI er også spækket med ekstramateriale.
#6553 Benway 12 år siden
Jep, det gik vist lidt hurtigt. :)
#6554 zombieman 12 år siden
den eneste jeg har er den her The Innocents den er tilgengæld fremragende
#6555 JannikAnd 12 år siden
#6556 MMB 12 år siden
#6557 El vez 12 år siden
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B007IGGOJA/ref=...
#6558 Wangsgaard 12 år siden
#6559 Benway 12 år siden
#6560 Wangsgaard 12 år siden
Så må jeg hellere få købt den, har en 25 krs dvd udgave og den ser ikke ligefrem godt ud :)
Nu kan jeg godt fortyde jeg ikke købt den da den udkom i steelbook udgaven :/