Så må jeg hellere få købt den, har en 25 krs dvd udgave og den er ikke lige frem godt ud :)
Nu kan jeg godt fortyde jeg ikke købt den da den udkom i steelbook udgaven :/
Well det er trods alt præcis den samme film. Jeg kan se, at folk nu sælger den udgave til £145 brugt. Det er fuldstændig sindssygt.
Anyway. Jeg hader, når folk siger, at en film er et must-by, men denne her er vist omtrent så tæt som man kan komme. Vanvittig, kaotisk, forskruet og totalt fascinerende. :)
(...og nu hvor jeg har skrevet det, har jeg vildt lyst til at se den igen)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Ja det er lidt sindsygt at den koster så meget så gider hellere ikke købe den udgave. Kan bare huske at den kun kostede lidt mere end "ikke" steelbox" da den udkom.
Ja det er en fantastisk film og synes derfor også den trænger til en opdating fra den billige dvd udgave jeg har :)
#6561 Benway 12 år siden
Well det er trods alt præcis den samme film. Jeg kan se, at folk nu sælger den udgave til £145 brugt. Det er fuldstændig sindssygt.
Anyway. Jeg hader, når folk siger, at en film er et must-by, men denne her er vist omtrent så tæt som man kan komme. Vanvittig, kaotisk, forskruet og totalt fascinerende. :)
(...og nu hvor jeg har skrevet det, har jeg vildt lyst til at se den igen)
#6562 Wangsgaard 12 år siden
Ja det er lidt sindsygt at den koster så meget så gider hellere ikke købe den udgave. Kan bare huske at den kun kostede lidt mere end "ikke" steelbox" da den udkom.
Ja det er en fantastisk film og synes derfor også den trænger til en opdating fra den billige dvd udgave jeg har :)
#6563 Outbound Sith 12 år siden
Fox Mulder
#6564 Benway 12 år siden
Også min. Det er jo åbenbart en hel pensionsopsparing, man har liggende der. ;)
#6565 Kruse 12 år siden
#6566 Steffan Rasmussen 12 år siden
#6567 Benway 12 år siden
Hørt! :) Fremragende film - og udgivelse.
#6568 Åkepool 12 år siden
Bare af ren nysgerrighed, hvilken film er så nr. 2?
Edit: Hold da op, der så citatfunktionen lige dobbelt.
#6569 Steffan Rasmussen 12 år siden
Citizen Kane.
#6570 zombieman 12 år siden