Gravatar

#6581 Thomsen 12 år siden

Kewl!
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#6582 zombieman 12 år siden

Rob zombie's Lords of Salem har fået en udgivelses dato på blu herhjemme der hedder 07/05 så den springer vist biffen over. Og umiddelbart virker det til at dem der har set den mener at den ikke er mainstream nok til at få et Wide release i USA. Personligt glæder jeg mig til at se den, specielt fordi at den flere steder er blevet sammenlignet med susperia.
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#6583 Collateral 12 år siden

zombieman (6582) skrev:
Rob zombie's Lords of Salem har fået en udgivelses dato på blu herhjemme der hedder 07/05 så den springer vist biffen over. Og umiddelbart virker det til at dem der har set den mener at den ikke er mainstream nok til at få et Wide release i USA. Personligt glæder jeg mig til at se den, specielt fordi at den flere steder er blevet sammenlignet med susperia.

Bliver spændende! Ser super interessant ud og er helt vild med både 'House of 1000 Corpses' og 'The Devil's Rejects'.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#6584 MOVIE1000 12 år siden

Collateral (6583) skrev:
Bliver spændende! Ser super interessant ud og er helt vild med både 'House of 1000 Corpses' og 'The Devil's Rejects'.

Jeg har aldrig fået mig taget sammen til at se House of 1000 Corpses, da jeg blev rigtig skuffet over The devils reject
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6585 Collateral 12 år siden

MOVIE1000 (6584) skrev:
Jeg har aldrig fået mig taget sammen til at se House of 1000 Corpses, da jeg blev rigtig skuffet over The devils reject

Hvad skuffede dig ved den? Den er rå, beskidt og ubehagelig, men også utrolig stilsikker og i mine øjne langt mere interessant end de fleste andre ekstremt voldelige gysere der dukker op på markedet i disse år.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#6586 The Insider 12 år siden

Ligesom Mark var jeg også vild med "The Devil's Rejects". Til gengæld fandt jeg "House of 1000 Corpses" temmelig ringe... Og jeg bliver stadig ved med at komme til at kalde den "House of Flying Corpses", når jeg omtaler den... Kunne være en fed film.
War. War never changes.
Gravatar

#6587 MOVIE1000 12 år siden

Collateral (6585) skrev:
Hvad skuffede dig ved den? Den er rå, beskidt og ubehagelig, men også utrolig stilsikker og i mine øjne langt mere interessant end de fleste andre ekstremt voldelige gysere der dukker op på markedet i disse år.

Nu er det et godt stykke tid siden jeg har set den :) Men husker tydelig at ejg fandt filmen og karakterne meget rodet, for man mere ud af dne hvis man har set house of 1000 corpses?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6588 Collateral 12 år siden

The Insider (6586) skrev:
Til gengæld fandt jeg "House of 1000 Corpses" temmelig ringe...

Jeg synes de begge er mega fede. Jeg er helt vild med Zombies stil i begge stil. Meget visuelt sikker. Hvis man elsker 'Texas Chainsaw Massacre', den rå stil, så er det i mine øjne mere relevant at se de to film, end nogen af de forskellige remakes.

MOVIE1000 (6587) skrev:
Nu er det et godt stykke tid siden jeg har set den :) Men husker tydelig at ejg fandt filmen og karakterne meget rodet, for man mere ud af dne hvis man har set house of 1000 corpses?

Nej det vil jeg ikke sige. Der er en sammenhæng, men den er relativt løs. Det kan dog godt være du vil kunne lide 'House of 1000 Corpses' bedre, da den er lidt mere traditionel, i forhold til at det er "uskyldige" der har hovedrollen, ikke skurkene.
Gravatar

#6589 The Insider 12 år siden

Jeg syntes pudsigt nok, at 1000 var for poleret og kedelig - både æstetisk og indholdsmæssigt. Rejects havde en hel anden "grittyness" på alle fronter - langt mere kompromisløs, intens og selvsikkert instrueret i min crazy optik. Det er pga. Rejects, at jeg endnu ikke har mistet al tillid til Zombie på trods af 1000 og (især) Halloween. Har dog endnu ikke set Halloween 2, men har jo heller ikke ligefrem hørt mange lovord om den...
War. War never changes.
Gravatar

#6590 Collateral 12 år siden

Har heller ikke set de to 'Halloween' remakes, men jeg kan godt nok slet ikke følge din oplevelse af Corpses. Den er da fyldt med sære stilmæssige greb, særligt visuelt hvor der invertes, bruges varmesøgende kamera (eller hvad end den effekt hedder) og filmen tør benytte sig af meget synlig klipning. Indholdsmæssigt vil jeg dog give dig ret i at Rejects er mere rå, hvilket jo er meget naturligt fordi vi følger skurkene, mens Corpses har en mere traditionel opbygning.

Skriv ny kommentar: