Gravatar

#6601 The Insider 12 år siden

Ellers sagsøger jeg dem for falsk marketing!
War. War never changes.
Gravatar

#6602 Thomsen 12 år siden

Yay! Min yndlingsspøgelsesfilm "The Haunting" fra 1963 kommer på BD fra Warner i oktober, i følge et tysk site.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#6603 Steffan Rasmussen 12 år siden

Den første film til at vinde Oscaren for bedste film til $10,99 (63 kr.)
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6604 wiseguy 12 år siden

Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#6605 Pécuchet 12 år siden

To af verdens bedste film på Blu-ray til april:

Au hasard Balthazar

Mouchette
Der burde have været Roser.
Gravatar

#6606 JannikAnd 12 år siden

Pécuchet (6605) skrev:
To af verdens bedste film på Blu-ray til april:

Au hasard Balthazar

Mouchette
Jeg har vist tidligere postet dem her i tråden, men en påmindelse skader naturligvis ikke. Mon ikke Criterion også udsender dem i år? Dejligt med alle Bresson udgivelserne, der rammer os i foråret. Jeg så dog gerne en opdatering af Pickpocket, for den har jeg desværre mistet og har en ustyrlig lyst til gensyn.
Gravatar

#6607 Benway 12 år siden

Langs "Ministry of Fear" ser indbydende ud.

Jeg ville gerne have haft mere ekstramateriale på disken, men jeg skal ikke klage over at få den meget oversete film på blu-ray.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#6608 elwood 12 år siden

DVD compare nævner kun en The Rocketeer blu ray, men inde på amazon er der både en Reg 2 og region 1, og jeg kan ikke rigtig se om region 2 indeholder det samme som den anden udgave.

Går ud fra Reg 1 udgaven er låst, kan ikke se nævnt nogen steder den sku være regionfri.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6609 Slettet Bruger [693029259] 12 år siden

http://www.blu-ray.com/movies/The-Rocketeer-Blu-ra...

Den ser ud til at være regionsfri. :)

Jeg skal også ha' købt den.
Gravatar

#6610 elwood 12 år siden

Takker for det, så prøver jeg lykken, ja jeg blev nostalgisk et øjeblik, kan stadigvæk huske da Troldspejlet lavede special omkring den :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: