Gravatar

#6631 Slettet Bruger [693029259] 12 år siden

Åkepool (6630) skrev:
Ja tak, for jeg opdager aldrig sådan noget, medmindre der som her bliver gjort opmærksom på det :)

Jeg er bare gået oldschool. Mit første brugernavn på filmz var Star Wars-relateret, det er dette også. :)
Gravatar

#6632 PredatorX 12 år siden

Drebble (6631) skrev:
Jeg er bare gået oldschool. Mit første brugernavn på filmz var Star Wars-relateret, det er dette også. :)

Jeg hylder star wars-relaterede navne. Måske jeg også burde skifte!

Pirates of the Calrissian
Dengarous minds
The Bossk of it all
Ig88 mintues

so many choices
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#6633 MOVIE1000 12 år siden

wiseguy (6626) skrev:
Skyfall til 139 hos Elmutanten fra mandag
http://www.elgiganten.dk/product/film/film-blu-ray...

Så må det da også gælde i Bilka?
Hvis jeg har forstået Bilkas nedsættelses regel for priser ret. Hvis de reklamerer med det i deres avis, også hvis en anden avis reklamerer med det samme produkt til en billigere pris, sætter de automatisk prisen ned til det samme beløb?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6634 elwood 12 år siden

Det gælder vidst ikke tidsbegrænset tilbud så vidt jeg ved, med de her pris matchninger butikkerne køre.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6636 Thomsen 12 år siden

Fedt! Band of Outsider er helt klart en af de mere underholdende Godard-titler, og Life is Sweet er old school Mike Leigh, når han er bedst! Købt!
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#6637 Thomsen 12 år siden

Medium Cool lyder godt nok også fed.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#6638 zombieman 12 år siden

Thomsen (6637) skrev:
Medium Cool lyder godt nok også fed.

Ja Band of outsiders og 3:10 to yuma er sikre titler for mig. Men Medium cool lyder bestemt til at være et blind buy værdigt
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#6639 Thomsen 12 år siden

Uha, læste lige på criterionforum.org, at den franske BD af Band of Outsiders skulle være meget grim pga. DNR. Det er Gaumont, der står bag restaureringen og BD'en, og det er åbenbart dem Criterion får masteren fra. Jeg håber virkelig ikke, det bliver en situation ligesom med Children of Paradise, hvor Criterion kun har adgang til en master inkl. DNR.
Gravatar

#6640 Thomsen 12 år siden

Nå, det gik hurtigt! Twilight Time åbnede for forudbestillingen af John Carpenters CHRISTINE og Brian De Palmas THE FURY i går, og de 3000 eksemplarer af CHRISTINE er allerede udsolgt.

Endnu engang viser det sig, at det er deres horrortitler, der sælger bedst.

De har desværre også lige meddelt, at deres udgave af remaket af THE BLOB (1988) bliver skubbet til 2014. :-/

Skriv ny kommentar: