Gravatar

#6641 zombieman 12 år siden

Thomsen (6640) skrev:
Nå, det gik hurtigt! Twilight Time åbnede for forudbestillingen af John Carpenters CHRISTINE og Brian De Palmas THE FURY i går, og de 3000 eksemplarer af CHRISTINE er allerede udsolgt.

Endnu engang viser det sig, at det er deres horrortitler, der sælger bedst.

De har desværre også lige meddelt, at deres udgave af remaket af THE BLOB (1988) bliver skubbet til 2014. :-/

Nåede desværre ikke og få Christine for jeg havde glemt det var igår de kom til salg
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#6642 Thomsen 12 år siden

Jeg fik lagt en ordre på dem begge.

Jeg kan se, at de første allerede er sat til salg på eBay til overpris. Jeg er spændt på, om de holder prisen. Nogle af de titler, som TT har udgivet, er jo begyndt at komme i Europa (As Good as it Gets kommer bl.a. snart i Skandinavien), og Christine kunne godt være en kandidat, fordi både Carpenter og Stephen King er kendte navne. Enten så eksploderer priserne op i niveau med Fright Night, eller også så finder de et mere rimeligt leje om 1-2 måneders tid, hvis det viser sig, at markedet er oversvømmet af ekstra kopier, fordi alt for mange har tænkt sig at score kassen.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#6643 wiseguy 12 år siden

Hvis man tør ta' risikoen for told osv.
Game of Thrones sæson 2 $29,99
http://www.amazon.com/Game-Thrones-Complete-Blu-ra...
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#6644 gi-jones 12 år siden

wiseguy (6643) skrev:
Hvis man tør ta' risikoen for told osv.
Game of Thrones sæson 2 $29,99
http://www.amazon.com/Game-Thrones-Complete-Blu-ra...
Wow! Jeg bestilte den i går til $34! Nåede lige at afbestille - takker.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#6645 PredatorX 12 år siden

Der ikke risiko for told længere.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#6646 Slettet Bruger [693029259] 12 år siden

Det er ellers ikke mange uger siden, evermind fik nappet en forsendelse fra Amazon.com, så der er åbenbart stadig risiko.
Gravatar

#6647 OxxY 12 år siden

PredatorX (6645) skrev:

Det kommer nok meget an på udgivelsen, i dette tilfælde er det en international udgivelse med f.eks. danske undertekster, så chancen for de har de på det europæiske centrallager i tyskland er nok stor. Men hvis man køber regionslåste udgivelser eller specielle amerikanske, skal man nok forvente de stadig bliver sendt fra USA af.

Og det holder nok ikke længe med de billige priser, når amazon.com ryger over grænsen for salg til danmark, bliver de nok pålagt at opkræve moms på vejne af den danske stat ligesom amazon.co.uk er det. (tror jeg ihvertfald).
Gravatar

#6648 zombieman 12 år siden

OxxY (6647) skrev:
Det kommer nok meget an på udgivelsen, i dette tilfælde er det en international udgivelse med f.eks. danske undertekster, så chancen for de har de på det europæiske centrallager i tyskland er nok stor. Men hvis man køber regionslåste udgivelser eller specielle amerikanske, skal man nok forvente de stadig bliver sendt fra USA af.

Og det holder nok ikke længe med de billige priser, når amazon.com ryger over grænsen for salg til danmark, bliver de nok pålagt at opkræve moms på vejne af den danske stat ligesom amazon.co.uk er det. (tror jeg ihvertfald).

Amazon.co.uk er 100% toldfri

Jeg har fået masser af region A titler som er kommet igennem Tyskland bla criterion og scream factory titler så det har intet med det at gøre.
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#6649 wiseguy 12 år siden

Jeg modtog "Flight" i sidste uge. Den er region free og blev sendt direkte fra USA. Håber dog også at GoT sendes ud af Tykland, som det var tilfældet med sæson 1.

Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#6650 Thomsen 12 år siden

PredatorX (6645) skrev:

Det er der desværre nok igen. Evermind fik som sagt snuppet en forsendelse fornyligt. Og de sidste to pakker med film, jeg har fået fra amazon.com, har været sendt direkte fra USA og *ikke* gennem Tyskland som før. Det samme har andre oplevet.

Pt. holder jeg mig til at bestille to film ad gangen.

Amazon.co.uk er selvfølgelig stadigvæk fuldstændig toldsikker, fordi de ligger indenfor EU.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: