Gravatar

#6681 wiseguy 12 år siden

Hmm! det havde jeg så ikke spottet :o( Hvordan kan man kalde det en nordisk udgave uden modersproget!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#6682 wiseguy 12 år siden

Er det ikke den her?
http://www.blu-ray.com/movies/The-Godfather-Blu-ra...
Hvis det er, ser det ud til at der er DK-tekster på.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#6683 wigant 12 år siden

På amazon:

http://www.amazon.co.uk/Godfather-Anniversary-Coll...

står der følgende undertekster:
French, German, Danish, Norwegian, Swedish, Finnish, Dutch, Turkish, English

Eftersom den er regionfree, mon ikke det er samme udgave de har hos CDON??

EDIT: Og nu er den udsolgt hos CDON...:-(
Gravatar

#6684 MOVIE1000 12 år siden

Jeg tog chancen, der må da næsten være DK tekst på den. Sad og savlede længe over den og til sidst gik den ikke længere
Tak for tippet zombieman :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6685 Zombi 12 år siden

wiseguy (6681) skrev:
Hmm! det havde jeg så ikke spottet :o( Hvordan kan man kalde det en nordisk udgave uden modersproget!

Det er ikke første gang CDON har gjort det. Jeg har også oplevet at købe et par udgivelser, hvor de påstod at der var danske undertekster på, hvilket der ikke var. Efterfølgende har jeg da også klaget til dem og fik mine penge tilbage. Jeg bad dem også om at ændre produktbeskrivelsen, da jeg ser det som om at de lyver deres kunder lige op i ansigtet når der skriver den slags.

De kunne jo i det mindste lade være med at skrive at der er DK subs, når der ikke er det. De ændrede forresten aldrig produktbeskrivelsen ved føromnævnte tilfælde.

Jeg stoler derfor aldrig helt på CDON og dobbelt tjekker altid hos både Blu-ray.com og Bdlive.dk før jeg køber noget hos dem.
Gravatar

#6686 McPeter 12 år siden

Ligesom når CDON sælger "special editions" på hjemmesiden som så i virkeligheden kun er den normale. Eller trækker tilbudet tilbage efterfølgende fordi at "man da burde kunne regne ud at prisen ikke galt".

Jeg stoler ikke på den butik og kommer aldrig til at anbefale nogen at handle der.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#6687 zombieman 12 år siden

Jeg gav 400 for den hos BB og der er der DK tekst gik ud fra at det er samme udgave cdon solgte

Svensk udgave med DK tekst
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#6688 MMB 12 år siden

wigant (6679) skrev:
Er der nogen der ved om det er korrekt, at der kun er finsk, svensk, fransk og norsk tekst på? Kunne godt ønske mig dansk eller som minimum engelsk......

Betragter dit valg af profilbillede som et rip-off. ;)
Gravatar

#6689 wigant 12 år siden

Foeller (6688) skrev:
Betragter dit valg af profilbillede som et rip-off. ;)
Det kan du helt sikkert (næsten) roligt gøre:-)

Jeg havde stort set samme profilbillede som dig på dahf (blot det hvor toto kigegr på filmstrimlen HER

Nu syntes jeg ligesom der manglede et profilbillede her på filmz, og jeg tog chancen og satsede på, at jeg slap uden repressalier fra dig når nu det trods alt er fra verdens bedste film?
Gravatar

#6690 Benway 12 år siden

Det er er stadig et fanatisk tidspunkt at være Fritz Lang-fan, for hans film forsætter med at strømme til blu-ray. Nu er det Cloak & Dagger, der er på vej. Det er minor Lang men stadig en solid film med en håndfuld fremragende scener.

Samtidigt er Scanners igen på vej til blu-ray - denne gang i en udgave, der er mere overkommelig at betale og har engelske undertekster.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: