Gravatar

#6691 MMB 12 år siden

wigant (6689) skrev:
Det kan du helt sikkert (næsten) roligt gøre:-)

Jeg havde stort set samme profilbillede som dig på dahf (blot det hvor toto kigegr på filmstrimlen HER

Nu syntes jeg ligesom der manglede et profilbillede her på filmz, og jeg tog chancen og satsede på, at jeg slap uden repressalier fra dig når nu det trods alt er fra verdens bedste film?

Hehe, du er tilgivet. :P
Gravatar

#6692 The Insider 12 år siden

Til maj udkommer "In the Name of the Father" på Blu-ray... Damn, den havde jeg ikke lige troet, at Universal ville udgive any time soon. En af mine yndlingsfilm, så det er jo fantastisk!
War. War never changes.
Gravatar

#6693 JannikAnd 12 år siden

Den 24. juni udsender Artificial Eye Satyajit Rays Charulata. Dejligt med lidt opgraderinger af mesterens film.
Gravatar

#6694 zombieman 12 år siden

Criterion annoncerer deres nyeste titler på mandag men har allerede givet et lille hint på deres Facebookside om at Bergmans wild strawberries er imellem
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#6695 Steffan Rasmussen 12 år siden

Pre-order på My Left Foot £7,25
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6696 elwood 12 år siden

Ewwhh tror ikke rigtig jeg har lyst til og forudbestille din venstrer fod...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6697 Steffan Rasmussen 12 år siden

elwood (6696) skrev:
Ewwhh tror ikke rigtig jeg har lyst til og forudbestille din venstrer fod...

Hvad med den højre?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6698 Slettet Bruger [693029259] 12 år siden

Jeg har ikke checket priser andre steder, men CDON har Bond-filmene til 49 kr. stk. på blu-ray.

Hvis man, ligesom jeg, ikke er til alle filmene, er det en ok billig måde at skaffe sig de titler, man gerne vil se. :)
Gravatar

#6699 rockysds 12 år siden

Mere Fritz Lang: Western Union d. 10. maj.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#6700 Benway 12 år siden

#6699 Klasse. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: