We wanted to let you know that the following titles are going out of print effective March 31:
Army of Shadows Le cercle rouge Le doulos Last Year at Marienbad Léon Morin, Priest Mafioso
We have limited stock on hand, and will be selling copies through the 31st, while supplies last. As in the past, we hope to relicense the films so that they can rejoin the collection sometime in the future.
Sincerely, The Criterion Collection
- Mht. "Le cercle rouge" er Studio Canal-udgaven vist at foretrække mht. farveskemaet. "Army of Shadows" er der også diskussion om, men jeg får i hvert fald hentet den glimrende "Léon Morin, Priest" hjem nu.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
We wanted to let you know that the following titles are going out of print effective March 31:
Army of Shadows Le cercle rouge Le doulos Last Year at Marienbad Léon Morin, Priest Mafioso
We have limited stock on hand, and will be selling copies through the 31st, while supplies last. As in the past, we hope to relicense the films so that they can rejoin the collection sometime in the future.
Sincerely, The Criterion Collection
- Mht. "Le cercle rouge" er Studio Canal-udgaven vist at foretrække mht. farveskemaet. "Army of Shadows" er der også diskussion om, men jeg får i hvert fald hentet den glimrende "Léon Morin, Priest" hjem nu.
Jeg har Army of shadows & Le cercle rouge. Skal have bestilt Leon morin, Priest og overvejer Last year at Marinbad
#6711 The Insider 12 år siden
http://bluray.highdefdigest.com/8425/royal_affair....
#6712 Slettet Bruger [693029259] 12 år siden
http://www.blu-ray.com/movies/Malena-Blu-ray/63449...
Det kunne meget vel blive min første koreanske udgivelse og den er ovenikøbet regionsfri.
#6713 Thomsen 12 år siden
Hehe... ja, hvad kan man sige? Det ville i hvert fald være noget af en overraskelse, hvis det skete.
#6714 MMB 12 år siden
%{}%{%%{%]%]%
Sådan!!! Tak for heads up! :)
#6715 Riqon 12 år siden
Den film må jeg se!!
#6716 Slettet Bruger [693029259] 12 år siden
Jeg går lige og overvejer selv, fordi jeg har den koreanske dvd og jeg husker noget om, at den faktisk står helt ok, men det er fristende. :)
#6717 rockysds 12 år siden
#6718 zombieman 12 år siden
Jeg har Army of shadows & Le cercle rouge. Skal have bestilt Leon morin, Priest og overvejer Last year at Marinbad
#6719 Slettet Bruger [693029259] 12 år siden
#6720 Wangsgaard 12 år siden
Nice !