Gravatar

#6701 Pécuchet 12 år siden

#6699:

Lækkert!
Der burde have været Roser.
Gravatar

#6702 zombieman 12 år siden

Criterions Juni titler

Marketa Lazarova
Wild Strawberries
Things To Come
Safety last
Shoah

kender ikke meget til andet end Wild strawberries og safety last. Wild strawberries er til gengæld en sikker investering. Shoah lyder rigtig spændene.
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#6703 JannikAnd 12 år siden

Marketa Lazarová og Shoah skal helt sikkert hjem.
Gravatar

#6704 Benway 12 år siden

"Things to Come" snupper jeg nok. "Safety Last!" kunne også godt friste.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#6705 Pécuchet 12 år siden

zombieman (6702) skrev:
Marketa Lazarova

Allerede ude på Blu-ray, men jeg glæder mig til at se, hvad CC disker op med.
Gravatar

#6706 Pécuchet 12 år siden

Berlin Alexanderplatz udgives på BD i Japan om en uges tid:

http://www.amazon.co.jp/dp/B00ATZX3NW

Det kunne meget vel blive årets udgivelse for mit vedkommende.
Gravatar

#6707 Pécuchet 12 år siden

Pécuchet (6706) skrev:
Det kunne meget vel blive årets udgivelse for mit vedkommende.

... som jeg ikke får råd til. ¥23098 = 1400 kr.
Gravatar

#6708 Benway 12 år siden

#6706+#6707 Ja puha, den er allerede rigeligt dyr på dvd. Men er billedmaterialet mon ikke af så skidt forfatning, er det er begrænset, hvad man kan gøre? Ikke at jeg ved noget om det, men den danske dvd-udgivelse så i hvert fald ret sølle ud.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#6709 Pécuchet 12 år siden

#6708:

De fik da udført et mindre mirakel ud fra 16mm med Welt am Draht. Men Criterion kommer tvivlsomt til at opgradere deres udgivelse, når de pt. højest opgraderer en snes titler om året. Slet ikke når Berlin Alexanderplatz udgør 5-6 skiver.

Men er den danske udgivelse virkelig så dårlig? Den er ellers så flot. Criterion har været så dumme at pictureboxe deres udgivelse, og man kan ikke fjerne underteksterne ved Second Sights. Derfor længes jeg efter en optimal udgivelse af mesterens mesterværk.
Gravatar

#6710 Benway 12 år siden

#6709 "Sølle" er måske et lige lovlig hårdt udtryk, men den lignede en gennemsnitlig udgivelse af en gammel tv-serie, der var lavet på et skrabet budget - hvilket den jo så også er - så jeg troede måske at selve kildematerialet heller ikke var så godt.

Skriv ny kommentar: