Gravatar

#6781 Slettet Bruger [693029259] 12 år siden

Uh, jeg spottede lige, at Foxy Brown er på vej på blu-ray.
Gravatar

#6782 Hr. Nielsen 12 år siden

Bruno (6781) skrev:
Uh, jeg spottede lige, at Foxy Brown er på vej på blu-ray.
Hmm, der huskede du mig lige på, at jeg har arvet den på DVD og ikke fået den set. Det må ændres:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#6783 MOVIE1000 12 år siden

For dem som var ret vilde med julekalenderen "Pagten" eller at man missede et afsnit eller 2 eller hele serien, kan den nu købes i Elgiganten til 49 kr på BD. http://www.elgiganten.dk/product/film/bokse-tv-ser...
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6784 zombieman 12 år siden

Arrow videos titler Juli - September
The Car 15 Juli
Runaway train 22 Juli
Dressed to kill 29 juli
Deranged 12 August
Time bandits 19 August
The fall of the house of Usher 26 August
Squirm 16 September
The last american virgin 23 September
Lifeforce 30 September
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#6785 Benway 12 år siden

Presley (6779) skrev:
Den ser jeg frem til. Mener at have læst lidt om, at den regnes for en af Lang's svagere, men jeg har nydt de af hans titler jeg indtil nu har set.

Det er ganske rigtig en af hans knap så vellykkede, men det er stadig en ret solid spionthriller med et par glimt genialiteter. Det er bl.a. nogle slagsmål, der er overraskende brutale for samtiden. Det kan dog godt være, at filmen vil virke bedre på mig i en ordenligt kvalitet. Jeg har som nævnt kun set skodudgaven, og det skidte billede kan godt distrahere.

Jeg mener, det er en af de første film overhovedet, der behandler hele atomvåben-problematikken, men en hel del af det blev desværre skåret fra, fordi det var for kontroversielt, og slutningen på filmen er faktisk filmet og smidt på af en anden. Den minder lidt om Hitchococks senere "Torn Curtain", men "Cloak and Dagger" er dog alligevel en bedre film en den IMO ("Torn Curtain" synes jeg så også er en af Hitchs svageste).
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#6786 Steffan Rasmussen 12 år siden

BBBB sælger deres 49,95 kr. brugte film i et 3 for 2 tilbud.

BD titler i den lokale til den pris inkluderede Men in Black 3, Prometheus, The Kings Speech, The Artist, Man on a Ledge, Snow White and the Huntsman og Mirror Mirror.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6787 Hr. Nielsen 12 år siden

Benway (6785) skrev:
Jeg har som nævnt kun set skodudgaven, og det skidte billede kan godt distrahere.
Det har jeg oplevet et par gange med film, jeg så senere fandt en del bedre, da jeg så dem i en god kvalitet, modsat den kvalitet jeg tidligere havde set dem i. Men tak for uddybningen. Altid godt at høre din vinkel på en film og især Lang-film, da jeg jo ved han står dig nær:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#6788 Benway 12 år siden

Presley (6787) skrev:
Det har jeg oplevet et par gange med film, jeg så senere fandt en del bedre, da jeg så dem i en god kvalitet, modsat den kvalitet jeg tidligere havde set dem i. Men tak for uddybningen. Altid godt at høre din vinkel på en film og især Lang-film, da jeg jo ved han står dig nær:)

Guilty as charged. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#6789 Benway 12 år siden

#6787 For resten mht slutningen skete der noget tilsvarende med "Ministry of Fear", som jeg ved, du lige har set. Det var meningen
at filmen skulle slutte noget dystert med scenen på taget. Den der temmelig åndssvage glade slutscene, hvor parret kører bil sammen, og han bliver chokeret over, at hun nævner deres bryllupskage, var noget som studierne tvang Lang til at smide på. Ak ja.
Gravatar

#6790 Thomsen 12 år siden

zombieman (6784) skrev:
Arrow videos titler Juli - September
The Car 15 Juli
Runaway train 22 Juli
Dressed to kill 29 juli
Deranged 12 August
Time bandits 19 August
The fall of the house of Usher 26 August
Squirm 16 September
The last american virgin 23 September
Lifeforce 30 September

Der er i hvert fald 3-4 titler, jeg helt sikkert skal have.

Shout! Factory svarede i øvrigt igen i går med denne annoncering:

Facebook skrev:
**EXCLUSIVE ANNOUNCEMENT**

If you love VINCENT PRICE like we do then you're gonna love love LOVE this exciting news! We will be releasing a blu-ray collection box set before Halloween that showcases some of the legendary horror film star's greatest films which include:

- FALL OF THE HOUSE OF USHER
- THE HAUNTED PALACE
- THE MASQUE OF THE RED DEATH
- THE PIT AND THE PENDULUM
- WITCHFINDER GENERAL- and its alternate U.S. version of the film, THE CONQUEROR WORM
- THE ABOMINABLE DR. PHIBES

More details (artwork, exact street date, pricing, extras, etc.) to be revealed in June-July so stay tuned you "Screamers"--as one of fans affectionately put it.

The Pit and the Pendulum er nok min yndlings-Corman, og i det hele taget elsker jeg AIP's Poe og Lovecraft-filmatiseringer (det var nok de første skrækfilm, jeg så). Jeg er spændt på, hvad de finder af ekstramateriale.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: