Ja det ender nok med at jeg skal have Scream factory boxen. Plus Arrows udgivelse af Deranged Time bandits The fall of the house of Usher Squirm Lifeforce
Dressed to kill har jeg i forvejen men extra materialet ser godtnok spændene ud så måske hvis den er billig på et tidspunkt
#6789 Ahh, det var godt at få med, for scenen strittede lidt ud i forhold til resten af filmen. Tænkte faktisk på, at det måske var noget med filmens alder, at man havde afbalanceret det så dårligt.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
#6792 Studierne lod til at være bekymrede, hvis ikke filmen sluttede med en beroligende tanke om, at alt bliver okay igen - hvilket ikke just er den Lang'iske opfattelse af tingene.
Han var så frustreret over det, at han kort efter dannede et uafhængigt filmselskab for at genvinde kontrollen over filmene. Det var det, der stod bag "Scarlet Street", som næppe nogensinde have fået en så dyster tone andre steder, og i hvert fald
ikke havde tilladt en skyldig at undslippe straf og en uskyldig at blive dømt til døden.
Desværre overlevede selvskabet kun kortvarigt.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
et, der stod bag "Scarlet Street", som næppe nogensinde have fået en så dyster tone andre steder, og i hvert fald ikke havde tilladt en skyldig at undslippe straf og en uskyldig at blive dømt til døden. Desværre overlevede selvskabet kun kortvarigt.
Scarlet Street husker jeg også jeg blev overrasket over og som film, trods det at det er en genrefilm måske, var lidt svær at finde ud af, hvor den svingede hen og at 'typebestemme'. God var den i hvert fald. Får vi snart en Lang liste fra dig, hvor du rater hans film i prioriteret rækkefølge:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Arrow videos titler Juli - September The Car 15 Juli Runaway train 22 Juli Dressed to kill 29 juli Deranged 12 August Time bandits 19 August The fall of the house of Usher 26 August Squirm 16 September The last american virgin 23 September Lifeforce 30 September
Arrow har lige skrevet på deres Facebook side at Amazon uk er ved at ligge disse titler ind og til meget lave priser i forhold til hvad deres udgivelser normalt koster så det er med at få bestilt inden de retter deres fejl
Arrow har lige skrevet på deres Facebook side at Amazon uk er ved at ligge disse titler ind og til meget lave priser i forhold til hvad deres udgivelser normalt koster så det er med at få bestilt inden de retter deres fejl
Det er ingen garanti for at få dem til de billige priser (Hvis det er en fejl). Bestilte i sin tid Silent Running til en meget lav pris (pre-order), og den blev bare annulleret.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
#6791 zombieman 12 år siden
Deranged
Time bandits
The fall of the house of Usher
Squirm
Lifeforce
Dressed to kill har jeg i forvejen men extra materialet ser godtnok spændene ud så måske hvis den er billig på et tidspunkt
#6792 Hr. Nielsen 12 år siden
#6793 Benway 12 år siden
Han var så frustreret over det, at han kort efter dannede et uafhængigt filmselskab for at genvinde kontrollen over filmene. Det var det, der stod bag "Scarlet Street", som næppe nogensinde have fået en så dyster tone andre steder, og i hvert fald
#6794 Hr. Nielsen 12 år siden
#6795 Benway 12 år siden
Hmm jo, ja, det kunne da godt være. :) Der er godt nok mange at rangordne.
#6796 Hr. Nielsen 12 år siden
Jeg har dog indtrykket af, at du elsker at lave den slags og jeg elsker i hvert fald at se dine lister og lade mig inspirere:)
#6797 Benway 12 år siden
#6798 Hr. Nielsen 12 år siden
#6799 zombieman 12 år siden
#6800 Steffan Rasmussen 12 år siden
Det er ingen garanti for at få dem til de billige priser (Hvis det er en fejl). Bestilte i sin tid Silent Running til en meget lav pris (pre-order), og den blev bare annulleret.