Gravatar

#6791 zombieman 12 år siden

Ja det ender nok med at jeg skal have Scream factory boxen. Plus Arrows udgivelse af
Deranged
Time bandits
The fall of the house of Usher
Squirm
Lifeforce

Dressed to kill har jeg i forvejen men extra materialet ser godtnok spændene ud så måske hvis den er billig på et tidspunkt
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#6792 Hr. Nielsen 12 år siden

#6789 Ahh, det var godt at få med, for scenen strittede lidt ud i forhold til resten af filmen. Tænkte faktisk på, at det måske var noget med filmens alder, at man havde afbalanceret det så dårligt.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#6793 Benway 12 år siden

#6792 Studierne lod til at være bekymrede, hvis ikke filmen sluttede med en beroligende tanke om, at alt bliver okay igen - hvilket ikke just er den Lang'iske opfattelse af tingene.

Han var så frustreret over det, at han kort efter dannede et uafhængigt filmselskab for at genvinde kontrollen over filmene. Det var det, der stod bag "Scarlet Street", som næppe nogensinde have fået en så dyster tone andre steder, og i hvert fald
ikke havde tilladt en skyldig at undslippe straf og en uskyldig at blive dømt til døden.
Desværre overlevede selvskabet kun kortvarigt.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#6794 Hr. Nielsen 12 år siden

Benway (6793) skrev:
et, der stod bag "Scarlet Street", som næppe nogensinde have fået en så dyster tone andre steder, og i hvert fald
ikke havde tilladt en skyldig at undslippe straf og en uskyldig at blive dømt til døden. Desværre overlevede selvskabet kun kortvarigt.
Scarlet Street husker jeg også jeg blev overrasket over og som film, trods det at det er en genrefilm måske, var lidt svær at finde ud af, hvor den svingede hen og at 'typebestemme'. God var den i hvert fald. Får vi snart en Lang liste fra dig, hvor du rater hans film i prioriteret rækkefølge:)
Gravatar

#6795 Benway 12 år siden

Presley (6794) skrev:
Får vi snart en Lang liste fra dig, hvor du rater hans film i prioriteret rækkefølge:)

Hmm jo, ja, det kunne da godt være. :) Der er godt nok mange at rangordne.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#6796 Hr. Nielsen 12 år siden

Benway (6795) skrev:
Der er godt nok mange at rangordne.
Som jeg skrev, en Lang liste;)

Ahh okay dårlig humor:-D

Jeg har dog indtrykket af, at du elsker at lave den slags og jeg elsker i hvert fald at se dine lister og lade mig inspirere:)
Gravatar

#6797 Benway 12 år siden

#6796 Hø, hø. :) Ja, jeg er let at lokke. Jeg skal nok lave en ved lejlighed, når jeg har noget tid til at sætte mig ned og tænke den igennem.
Gravatar

#6798 Hr. Nielsen 12 år siden

Benway (6797) skrev:
Jeg skal nok lave en ved lejlighed
Fedt!
Gravatar

#6799 zombieman 12 år siden

zombieman (6784) skrev:
Arrow videos titler Juli - September
The Car 15 Juli
Runaway train 22 Juli
Dressed to kill 29 juli
Deranged 12 August
Time bandits 19 August
The fall of the house of Usher 26 August
Squirm 16 September
The last american virgin 23 September
Lifeforce 30 September

Arrow har lige skrevet på deres Facebook side at Amazon uk er ved at ligge disse titler ind og til meget lave priser i forhold til hvad deres udgivelser normalt koster så det er med at få bestilt inden de retter deres fejl
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#6800 Steffan Rasmussen 12 år siden

zombieman (6799) skrev:
Arrow har lige skrevet på deres Facebook side at Amazon uk er ved at ligge disse titler ind og til meget lave priser i forhold til hvad deres udgivelser normalt koster så det er med at få bestilt inden de retter deres fejl

Det er ingen garanti for at få dem til de billige priser (Hvis det er en fejl). Bestilte i sin tid Silent Running til en meget lav pris (pre-order), og den blev bare annulleret.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.

Skriv ny kommentar: