Gravatar

#6811 rockysds 12 år siden

Fordi det plejer at være i juli og november. (ikke at jeg på nogen måde ved, at de med sikkerhed også holder det i år)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#6812 JannikAnd 12 år siden

Jeg var ellers helt sikker på, det var i maj og november... Tak for svaret, Steen!
Gravatar

#6813 zombieman 12 år siden

Ja Juli og November var det sidste år så vi må vente lidt endnu
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#6814 Benway 12 år siden

Eric Von Stroheims Foolish Wives kommer på blu-ray til juli. Jeg har villet se den i efterhånden meget langt tid, så det er ret så fristende at springe på. Kino plejer at leverer varen rent billedmæssigt.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#6815 Benway 12 år siden

David Cronenbergs "The Brood" er også på vej på bd. Den film skræmte livet ud af mig, da jeg så den i sin tid. Jeg ved ikke helt, om mine skrøbelige nerver kan magte den i hd...

The Brood
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#6816 Steffan Rasmussen 12 år siden

Att.: Elwood.

Upstream Color
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6817 zombieman 12 år siden

Benway (6815) skrev:
David Cronenbergs "The Brood" er også på vej på bd. Den film skræmte livet ud af mig, da jeg så den i sin tid. Jeg ved ikke helt, om mine skrøbelige nerver kan magte den i hd...

The Brood

Men husk på at der går rygter om en criterion udgivelse
Gravatar

#6818 elwood 12 år siden

Steffan Rasmussen (6816) skrev:
Att.: Elwood.

Upstream Color

Ohh det jo snart, har glædet mig meget til og se hans næste projekt, teaseren så ganske indbydende ud, hvertfald.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6819 zombieman 12 år siden

Brandon Cronenbergs Antiviral udkommer fra AWE herhjemme til september
Gravatar

#6820 x marks the spot 12 år siden

Hvis nogen stadig er interesseret i HD-DVD, så har Fona2000 en ornli stak Star Trek:TOS sæson 1 HD-DVD/DVD combibox liggende på gulvet til 80,-
"Do, or do not. There is no try".

Skriv ny kommentar: