Dvdbeaver har kigget på den kommende Criterion udgivelse af den sci-fi'en Things to Come. Umiddelbart ser det lidt tvetydigt ud.
Ligesom bd-anmelderen synes jeg faktisk også, den engelske bd har en bedre fremtoning, men den er til gengæld cropped - noget jeg virkelig hader. Hvad der dog sælger Criterion-udgivelsen til mig er, at de har fået filmhistorikeren David Kalat til at indtale et kommentarspor. Jeg tror dårligt, der er nogen, jeg nyder mere at lytte til end netop ham. Den er sgu købt. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
En nyrestaurering af den klassiske ekspressionistiske gyser Das Cabinet des Dr. Caligari får premiere til 2014 Berlinalen.
Så er der ret gode chancer for, at en blu-ray-udgivelse følger efter. Det er helt afgjort en af de film, jeg rigtig gerne vil se på HD, så jeg krydser fingre på livet løs.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#6821 Steffan Rasmussen 12 år siden
Amazon
#6822 Kruse 12 år siden
#6823 Steffan Rasmussen 12 år siden
#6824 rockysds 12 år siden
House of Cards - £14.50 hos amazon
#6825 Benway 12 år siden
Ligesom bd-anmelderen synes jeg faktisk også, den engelske bd har en bedre fremtoning, men den er til gengæld cropped - noget jeg virkelig hader. Hvad der dog sælger Criterion-udgivelsen til mig er, at de har fået filmhistorikeren David Kalat til at indtale et kommentarspor. Jeg tror dårligt, der er nogen, jeg nyder mere at lytte til end netop ham. Den er sgu købt. :)
#6826 Benway 12 år siden
Så er der ret gode chancer for, at en blu-ray-udgivelse følger efter. Det er helt afgjort en af de film, jeg rigtig gerne vil se på HD, så jeg krydser fingre på livet løs.
#6827 zombieman 12 år siden
Repo man
Band of outsiders
in the mood for love
The blob
Badlands
#6828 Pécuchet 12 år siden
http://www.thedigitalbits.com/columns/the-rumor-mi...
#6829 El vez 12 år siden
#6830 Steffan Rasmussen 12 år siden