Gravatar

#6831 zombieman 12 år siden

Amazon kører stadig 50% på en del Criterion blu-Ray se titlerne her

blu-Ray.com
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#6832 Benway 12 år siden

Godt nyt for Argento-fans. Hvis man missede Blue Undergrounds nu udgåede bd-udgivelse af "The Bird With the Crystal Plumage", så bliver den udgivet på blu-ray af VCI Home Entertainment.

Edit: Opdagede lige, at filmen faktisk også er udgivet på bd i Europa, men jeg synes svagt at kunne huske noget med, at den udgave er cropped.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#6833 zombieman 12 år siden

Benway (6832) skrev:
Godt nyt for Argento-fans. Hvis man missede Blue Undergrounds nu udgåede bd-udgivelse af "The Bird With the Crystal Plumage", så bliver den udgivet på blu-ray af VCI Home Entertainment.

Edit: Opdagede lige, at filmen faktisk også er udgivet på bd i Europa, men jeg synes svagt at kunne huske noget med, at den udgave er cropped.

Jep Arrows var cropped. Men lad os nu for pokker få en ordentlig udgave af Susperia
Gravatar

#6834 sluppermand 12 år siden

Criterion udgiver Wild Strawberries på BR! Nice!
"Morte ai porcelli!"
Gravatar

#6835 MMB 12 år siden

sluppermand (6834) skrev:
Criterion udgiver Wild Strawberries på BR! Nice!

Udgivet i dag, ja. En af de bedste film nogensinde, og udgivelsen skulle også være suveræn: http://www.blu-ray.com/movies/Wild-Strawberries-Bl...
Gravatar

#6836 zombieman 12 år siden

Criterions september udgivelser

The spy who came in from the cold
La Cage aux folles
Slacker
Autumn sonata
Rossellini - Bergman box set

Altid lækkert med mere Bergman. Jeg overvejede for nyligt om the spy skulle med i kurven i næste B&N sale nu venter jeg på Blu. Slacker har jeg ikke bestemt mig for om jeg vil upgrade endnu. Rossellini boxen er også rigtig spændene. Så venter vi spændt på næste måneds Oktober annonceringer hvor jeg forventer Eraserhead og en Cronenberg box.
Gravatar

#6837 zombieman 12 år siden

3 1/2 timers lang dokumentar på Autumn sonata
Gravatar

#6838 rockysds 12 år siden

Rossellini-boksen ligner årets udgivelse for mit vedkommende medmindre Criterion bedrer den tyske "Out 1"-udgivelse ved at smide den på blu-ray (og tekste begge cuts).

Masters of Cinema har en del af deres blu-rays til £9.99 (fri fragt). Deriblandt mesterværkerne: The World, Will Success Spoil Rock Hunter og Profound Desires of the Gods, samt "Cœur fidèle", der er en af de smukkeste film + transfer, jeg har set.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#6839 Pécuchet 12 år siden

rockysds (6838) skrev:
... den tyske "Out 1"-udgivelse ved at smide den på blu-ray (og tekste begge cuts).

A hva'? Hvornår er den blevet udgivet, hos hvem og til hvilken pris (der skal jo en del DVD'er til)?
Der burde have været Roser.
Gravatar

#6840 rockysds 12 år siden

Den blev udgivet for en tre uger siden gennem et samarbejde af Arte og Absolut Medien: Amazon DE: pris pt: 44,99 euro. Engelsk tekster på "Noli me tangere", men ikke på "Spectre". Udgivelsen er lidt problematisk, da første episode er cropped+strukket. Eksempler og god diskussion på Criterion Forum.

Der går en del snak om, at den får en amerikansk udgivelse, inden jeg fylder 30, så jeg "lader mig nøjes" med "Le pont du Nord" for nu og har ikke selv købt den.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."

Skriv ny kommentar: