Gravatar

#6871 Mikkel Abel 12 år siden

Ny plakat til Spike Lees "Oldboy" og red-band trailer release den 10. juli!

Kilde
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#6872 zombieman 12 år siden

Så kører Barnes & Nobles 50% Criterion sale dog uden at det overlappede med deres 3 for 2's pris

Jeg fik en del gavekort til min fødselsdag og snuppede 2 ordrer.

The leopard
Being John Malkovich
Black narcissus
8 1/2
The last emperor
Battle of Algiers
3:10 to Yuma
The blob
Wild strawberries

Og
The ice storm
Lord of the files
The last days of disco
Metropolitan

Efter gavekort var brugt måtte jeg af med 613 med forsendelse og det hele
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#6873 rockysds 12 år siden

Arrow Films har et super udsalg på nogle af deres nyeste titler. Fri fragt ved køb over £50. Hvis nogle i Århus-omegnen gerne bare vil samle et par enkelte titler op til den lave pris + spare fragt, så smid mig en pm.

Edit: Og i øvrigt, hvis nogen i Århus-området gerne vil spare lidt penge på Twilight Time-fragt, så er (næsten) samme tilbud åbent.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#6874 Benway 12 år siden

Criterions oktober-udgivelser:

I Married a Witch
John Cassavetes: Five Films
Eyes Without a Face
The Uninvited
La notte

Min Eyes Without a Face-dvd skal i hvert fald stensikkert upgraderes til en blu-ray udgave. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#6875 zombieman 12 år siden

Cassavetes
Eyes without a face(opgrade)
Uninvited
La notte

Skal alle på hylden

Men hvor pokker bliver scanners, The brood og eraserhead af
Gravatar

#6876 Benway 12 år siden

Uventet: En ny japansk udgivelse af "Tokyo Story" giver total baghjul til BFI-udgaven.
Wow.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#6877 zombieman 12 år siden

Benway (6876) skrev:
Uventet: En ny japansk udgivelse af "Tokyo Story" giver total baghjul til BFI-udgaven.
Wow.

Det var da en helt ekstrem forskel. Jeg tror dog stadig lige jeg venter og ser hvad den rygtede Criterion udgave byder på.
Gravatar

#6878 Benway 12 år siden

zombieman (6877) skrev:
Benway (6876) skrev:
Wow.

Det var da en helt ekstrem forskel. Jeg tror dog stadig lige jeg venter og ser hvad den rygtede Criterion udgave byder på.

Jeg har BFI-udgaven, så jeg køber nok ikke en ny bd med filmen lige foreløbig, men det var alligevel en duperende forskel. Nu har Criterion da noget at leve op til.
Gravatar

#6879 Benway 12 år siden

Jacques Demys uimodståelige tåreperser-musical The Umbrellas of Cherbourg er på vej på blu-ray. Der er en rigtig god chance for, at det bliver med engelske undertekster, eftersom Arte Vidéo tidligere har udsendt en - for øvrigt meget flot - udgave af The Young Girls of Rochefort med engelske subs.
Gravatar

#6880 chandler75 12 år siden

Halloween 35th Anniversary Blu-ray med nyt HD-transfer og helt nyt kommentarspor af Carpenter :)

http://www.ign.com/articles/2013/07/22/halloween-3...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: