Gravatar

#6921 Steffan Rasmussen 12 år siden

McPeter (6920) skrev:
Æv, man kan jo ikke bestille den online, så skal man suse rundt i butikkerne og skændes med konfirmanterne om de 400kr også gælder i butikken eller kun på nettet... :-(

Det må lige være sket. Jeg bestilte min boks et par minutter før jeg skrev herinde.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6922 McPeter 12 år siden

Dammit - jeg har aldrig fået set alle James Bond, så ville da have været alletiders chance for at få det gjort. :-(
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#6923 chandler75 12 år siden

"Internetpris... 399... Produktet kan ikke bestilles online... Vi har dog produktet på lager i et eller flere varehuse... Vær opmærksom på at prisen ikke nødvendigvis er den samme!"

Gotta love Elgiganten!
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#6924 wiseguy 12 år siden

chandler75 (6923) skrev:
"Internetpris... 399... Produktet kan ikke bestilles online... Vi har dog produktet på lager i et eller flere varehuse... Vær opmærksom på at prisen ikke nødvendigvis er den samme!"

Gotta love Elgiganten!

Hæ hæ ;) Der manglede jeg lige den der "like" knap igen.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#6925 Åkepool 12 år siden

chandler75 (6923) skrev:

Gotta love Elgiganten!

Hvad fanden har de gang i?!!
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#6926 elwood 12 år siden

The Dark Knight returns deluxe edition, den ser jeg frem til

Ku heller, ikke forstå, hvor scoret blev af, som jeg var ret vild med.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6927 MOVIE1000 12 år siden

Nu skulle James Bond BD boksen være tilgængelig igen http://www.elgiganten.dk/product/film/bokse-tv-ser...
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6928 elwood 12 år siden

Stor forskel for blot og få Skyfall med eller ? synes det virker lidt mystisk, ikke at det gør noget da jeg har Skyfald i forvejen.

1489
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6929 Slettet Bruger [693029259] 12 år siden

Jeg tror ikke, at du skal lede efter logik i tilbud. :)

Det sker jo med jævne mellemrum, at man finder tilbud, hvor en BD-udgivelse er markant billigere end samme film på dvd.
Gravatar

#6930 chandler75 12 år siden

Så har jeg bestilt den. Det er et godt tilbud, men lidt irriterende med boksen, så man ikke kan have filmene stående på dvd-hylden.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: