Gravatar

#6931 dyg 12 år siden

Hmm, og nu er den ikke tilgængelig mere :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#6932 elwood 12 år siden

Hehe nu står den samme tekst der som før:

Produktet kan ikke bestilles online. Vi har dog produktet på lager i et eller flere varehuse - se mere information i oversigten herunder. Vær opmærksom på at prisen ikke nødvendigvis er den samme!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6933 Åkepool 12 år siden

Jeg smuttede i den fysiske Elgigant idag og købte boksen til de 400,-.

Jeg medbragte på min mobil, et billede af min skærm med tilbuddet og så er den ikke længere, da butikken altid skal matche deres internetpriser.

Og så er der gjort plads til "Skyfall" i boksen, så når man køber den, kan man vælge at putte den i boksen :)

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#6934 HonoDelLoce 12 år siden

Åkepool (6933) skrev:
og så er den ikke længere, da butikken altid skal matche deres internetpriser.

Er det noget der er på skrift et sted?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#6935 elwood 12 år siden

De rettede jo til det her, så teknisk set, selv om den stod til 399 kunne de med den tekst vel sige en anden pris i butikken ?

Produktet kan ikke bestilles online. Vi har dog produktet på lager i et eller flere varehuse - se mere information i oversigten herunder. Vær opmærksom på at prisen ikke nødvendigvis er den samme!

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6936 Kruse 12 år siden

"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6937 Åkepool 12 år siden

HonoDelLoce (6934) skrev:
Er det noget der er på skrift et sted?

Ikke noget jeg har set, men det fortalte en medarbejder mig, da jeg var i Fields (hvor jeg godt vidste de ikke havde den på lager) for at spørge om hvordan reglerne var, når de havde skrevet sådan en gang rod på deres hjemmeside. Han fortalte mig at jeg bare skulle tage til Herlev (som var tætteste sted de havde den for mit vedkommende) og sige som det stod og så skulle de matche internetprisen, det var hans ord og ekspedienten i Herlev modsagde det heller ikke. Jeg viste ham som sagt billedet fra linket, så kunne han nemlig lige se om det var det rigtige varenummer og så fik jeg den uden problemer.

Desuden købte jeg i Elgiganten for en del år siden, en fladskærm og en blu-ray afspiller og der kan jeg huske der også var noget med forskel på butikspris og internetpris, hvor jeg også uden problemer fik varen (tror det var afspilleren) til den billige internetpris.
Gravatar

#6938 Åkepool 12 år siden

Kruse (6936) skrev:
Harry Potter Box set til 199 kr. hos CDON

Uuh, det er sgu også billigt. Men nu tør jeg ikke presse den økonomiske situation herhjemme, yderligere :(

Gravatar

#6939 MOVIE1000 12 år siden

elwood (6935) skrev:
De rettede jo til det her, så teknisk set, selv om den stod til 399 kunne de med den tekst vel sige en anden pris i butikken ?

Så mister de også kunden, Elgiganten centret i Esbjerg er altid til at forhandle med, hvis jeg går ind i butikken og siger at jeg fx kan få Friends boksen billgere et andet sted, og kan bevise det enten ved at komme med annoncen eller sige at de kan gå ind på en hjemmeside, plejer de at sælge den til samme pris. Men ved ikke hvordan de andre Elgiganten butikker er, i Esbjerg er de i hvert fald rare og imødekommende.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6940 chandler75 12 år siden

Bond-boksen steg lige til 899 kr... Men kan stadig ikke købes online:
http://www.elgiganten.dk/product/film/bokse-tv-ser...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: