Et særdeles stærkt set kommende titler fra Eureka:
Dr. Mabuse, der Spieler (Fritz Lang) Red River (Howard Hawks) Nosferatu (F.W. Murnau) Late Mizoguchi - Eight Films, 1951–1956 Martin Scorsese's World Cinema Foundation vol. 1: Dry Summer (Metin Erksan), Trances (Ahmed El Maanouni) og Revenge (Ermek Shinarbaev)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Er der nogen der ved, om denne version af Memento fås i region B? Jeg ejer den version som fås på det danske marked og den er mildest talt elendig i HD.
Derudover: nogen der ved, om American Beauty, The Man WHO shot Liberty Walace er noget værd i HD?? På forhånd tak.. Jeg ved skam godt blu-ray.com er en god side til at tjekke anmeldelser ud.
#6941 MOVIE1000 12 år siden
Og det samme for Kubrick boksen.
Rome er også ret billig.
#6942 Åkepool 12 år siden
Nå, så fandt de ud af, at den lige stod en kende for billigt.
#6943 chandler75 12 år siden
#6944 McPeter 11 år siden
#6945 rockysds 11 år siden
Ellers i november:
Frances Ha
City Lights
Tokyo Story
Og så er de gået over til Dual Formats nu.
#6946 zombieman 11 år siden
Ja det var godtnok en voldsom udgivelse. Men det bliver vist kun til Tokyo story til mig
#6947 Benway 11 år siden
Dr. Mabuse, der Spieler (Fritz Lang)
Red River (Howard Hawks)
Nosferatu (F.W. Murnau)
Late Mizoguchi - Eight Films, 1951–1956
Martin Scorsese's World Cinema Foundation vol. 1: Dry Summer (Metin Erksan), Trances (Ahmed El Maanouni) og Revenge (Ermek Shinarbaev)
#6948 Thomsen 11 år siden
#6949 zombieman 11 år siden
Titler og info
#6950 Ispep 11 år siden
Er der nogen der ved, om denne version af Memento fås i region B? Jeg ejer den version som fås på det danske marked og den er mildest talt elendig i HD.
Derudover: nogen der ved, om American Beauty, The Man WHO shot Liberty Walace er noget værd i HD?? På forhånd tak.. Jeg ved skam godt blu-ray.com er en god side til at tjekke anmeldelser ud.