Det hører måske ikke til her og så beklager jeg. Men jeg har et spørgsmål. Hvis man har 3D BD afspiller, 3D Tv og film på BD i 3D, kræver det så også en 3D surround reciever, for at køre filmen igennem en sådan? Så i dag en reciever hvor der stod 3D Ready på???
Så vidt jeg har forstået det, så behøver man det ikke. Men jeg ved det faktsik ikke, for mit soround og afspiller sidder i en.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Det er ikke en 3D-receiver som sådan. Der er nogle krav til en receiver i forhold til 3D, men det er nok lettere bare at smide 3D-logoet på, så folk forstår det. :)
Så vidt jeg husker, kan der ganske enkelt ikke presses nok data igennem HDMI 1.3-standarden, så man både kan få lossless lyd og 3D igennem, så receiveren skal vist bare understøtte HDMI 1.4.
Af samme årsag, har en del 3DBD-afspillere to HDMI-udgange, en til billedet og en til lyden, netop til ældre anlæg.
Don May Jr. fra Synapse Entertainment postede en kryptisk besked på FB i dag: Synapse har landet rettighederne til en titel, som Don har ønsket at arbejde med, siden han startede i branchen for 20 år siden. De har været nødt til at sige nej til tre andre titler, de har fået tilbudt, for at være sikre på at have penge til rettighederne.
Det må m.a.o. være en rimelig prominent titel, når den 1) koster en del penge at sikre, og 2) ikke er blandt dem, Don May Jr. allerede har arbejdet med (gennem årene har han stået bag transfers for bl.a. Nightmare on Elm Street 1-3, Texas Chain Saw Massacre 1+2, Night og Dawn of the Living Dead, diverse Hammer-film m.fl.)
De fleste gætter på Dario Argentos Suspiria.
Hvis det viser sig at være rigtigt, så er det en drøm, der bliver til virkelighed. Der er nok ikke nogen, der er mere kvalificeret til at rette op på alle de problemer, Suspiria har haft gennem mange udgivelser på hjemmeformater - senest de forfærdelige kontrast-problemer på HD-versionerne.
Sweet. Jeg tillader mig stadig et lille håb om at fysiske medier måske bliver ved med at være her.
Samme her, streaming mv. er helt fint, men jeg har svært ved at se hvordan man kan få 4K og lyd presset igennem internetkabler, uden at gå på kompromis med en af delene.
Haha, jeg havde helt overset indlæg #2 i diskussionen. Det er vist ikke første gang, at herr Ulmer påstår, at han har fingrene i noget, der ikke eksisterer endnu.
#6991 MOVIE1000 11 år siden
Så vidt jeg har forstået det, så behøver man det ikke. Men jeg ved det faktsik ikke, for mit soround og afspiller sidder i en.
#6992 Slettet Bruger [693029259] 11 år siden
Så vidt jeg husker, kan der ganske enkelt ikke presses nok data igennem HDMI 1.3-standarden, så man både kan få lossless lyd og 3D igennem, så receiveren skal vist bare understøtte HDMI 1.4.
Af samme årsag, har en del 3DBD-afspillere to HDMI-udgange, en til billedet og en til lyden, netop til ældre anlæg.
#6993 The Insider 11 år siden
#6994 Big Daddy 11 år siden
#6995 Slettet Bruger [693029259] 11 år siden
http://newz.dk/blu-ray-klar-til-4k-video#new
#6996 Thomsen 11 år siden
Det må m.a.o. være en rimelig prominent titel, når den 1) koster en del penge at sikre, og 2) ikke er blandt dem, Don May Jr. allerede har arbejdet med (gennem årene har han stået bag transfers for bl.a. Nightmare on Elm Street 1-3, Texas Chain Saw Massacre 1+2, Night og Dawn of the Living Dead, diverse Hammer-film m.fl.)
De fleste gætter på Dario Argentos Suspiria.
Hvis det viser sig at være rigtigt, så er det en drøm, der bliver til virkelighed. Der er nok ikke nogen, der er mere kvalificeret til at rette op på alle de problemer, Suspiria har haft gennem mange udgivelser på hjemmeformater - senest de forfærdelige kontrast-problemer på HD-versionerne.
#6997 gi-jones 11 år siden
#6998 elwood 11 år siden
Der kan kun være tale om Steel!
Det må simpelthen være den.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6999 Slettet Bruger [693029259] 11 år siden
Samme her, streaming mv. er helt fint, men jeg har svært ved at se hvordan man kan få 4K og lyd presset igennem internetkabler, uden at gå på kompromis med en af delene.
#7000 Slettet Bruger [693029259] 11 år siden
Haha, jeg havde helt overset indlæg #2 i diskussionen. Det er vist ikke første gang, at herr Ulmer påstår, at han har fingrene i noget, der ikke eksisterer endnu.