Det er så denne uge ja? Kan disse "3D" udgivelser ses som normale Blu-Rays også, eller er du kun 3D?
Det er kun 3D udgivelserne der følger med, kan dog ikke huske om man kan slå det fra på selve skiven, ellers kan man måske på sit tv, jeg kan med mit tv.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Jeg tror til gengæld ikke, det bliver noget problem... Jeg har knap 70 3D-udgivelser stående, og selv når en separat 2D-skive medfølger, giver 3D-skiven praktisk talt altid seeren lov til at vælge, om man vil se billedet i 2D eller 3D. "Titanic" er da vist heller ikke udkommet i en udgave, der udelukkende indeholder 3D-udgaven...
Amazon.com har i dag og kun i dag op til 56% rabat på 12 udvalgte BD og dvd fra Criterion som deres "gold box deal" (det kræver vistnok, at man abonnerer på deres nyhedsbrev, at man får tilbuddet tilsendt).
Titlerne der er rabat på:
The Thin Red Line (BD) Badlands (BD) The Blob (BD) On the Waterfront (BD) The Darjeeling Limited (BD) The Qatsi Trilogy (BD) Richard III (BD) The Life and Death of Colonel Blimp (BD) Eclipse Series 37: WHen Horror Came to Shochiku (dvd) Three Colors: Blue, White, Red (dvd) The Rules of the Game (BD) The Last Emperor (dvd)
Et særdeles stærkt set kommende titler fra Eureka:
Dr. Mabuse, der Spieler (Fritz Lang) Red River (Howard Hawks) Nosferatu (F.W. Murnau) Late Mizoguchi - Eight Films, 1951–1956 Martin Scorsese's World Cinema Foundation vol. 1: Dry Summer (Metin Erksan), Trances (Ahmed El Maanouni) og Revenge (Ermek Shinarbaev)
Folk har brokket sig en del over den kommende Mizoguchi-boks, fordi filmene ikke ser ud til at udkomme separat. Det betyder, at dem, der allerede har købt de to første enkeltudgivelser, kommer til at betale for de samme film én gang til, hvis de vil have de to sidste.
Kevin fra Eureka har lige forklaret på blu-ray.com, at det skyldes, at de er meget tæt på at miste rettighederne til Mizoguchi, og at de ikke vil fornye dem, fordi de ikke har solgt særligt godt.
Hvis man er interesseret i Mizoguchi, så kan det altså være en god idé at forudbestille boksen. Der bliver nemlig kun trykt 2000 eksemplarer.
Det hører måske ikke til her og så beklager jeg. Men jeg har et spørgsmål. Hvis man har 3D BD afspiller, 3D Tv og film på BD i 3D, kræver det så også en 3D surround reciever, for at køre filmen igennem en sådan? Så i dag en reciever hvor der stod 3D Ready på???
#6981 MOVIE1000 11 år siden
Det er kun 3D udgivelserne der følger med, kan dog ikke huske om man kan slå det fra på selve skiven, ellers kan man måske på sit tv, jeg kan med mit tv.
#6982 Patriarch 11 år siden
#6983 wiseguy 11 år siden
#6984 Patriarch 11 år siden
#6985 The Insider 11 år siden
#6986 Slettet Bruger [693029259] 11 år siden
#6987 Thomsen 11 år siden
Titlerne der er rabat på:
The Thin Red Line (BD)
Badlands (BD)
The Blob (BD)
On the Waterfront (BD)
The Darjeeling Limited (BD)
The Qatsi Trilogy (BD)
Richard III (BD)
The Life and Death of Colonel Blimp (BD)
Eclipse Series 37: WHen Horror Came to Shochiku (dvd)
Three Colors: Blue, White, Red (dvd)
The Rules of the Game (BD)
The Last Emperor (dvd)
Det er muligt, at linket her virker: http://www.amazon.com/gp/feature.html/ref=xs_gb_A2...
#6988 Benway 11 år siden
#6989 Thomsen 11 år siden
Folk har brokket sig en del over den kommende Mizoguchi-boks, fordi filmene ikke ser ud til at udkomme separat. Det betyder, at dem, der allerede har købt de to første enkeltudgivelser, kommer til at betale for de samme film én gang til, hvis de vil have de to sidste.
Kevin fra Eureka har lige forklaret på blu-ray.com, at det skyldes, at de er meget tæt på at miste rettighederne til Mizoguchi, og at de ikke vil fornye dem, fordi de ikke har solgt særligt godt.
Hvis man er interesseret i Mizoguchi, så kan det altså være en god idé at forudbestille boksen. Der bliver nemlig kun trykt 2000 eksemplarer.
Den udkommer den 21/10 og indeholder 8 film fordelt på 4 BD (boksen er ikke dual-format modsat enkeltudgivelserne). Den kan forudbestilles her: http://www.amazon.co.uk/Late-Mizoguchi-Eight-Films...
Eurekas egen hjemmeside smider formentligt først forudbestillingen op en måned før udgivelsen. Hvad deres pris bliver vides ikke endnu.
#6990 Big Daddy 11 år siden