Lige en update vedr. den tyske limited edition af RE-ANIMATOR:
Alle 3 versioner af filmen af naturligvis engelske lydspor, både multikanal og originalt mono.
Der er kun engelske undertekster på unrated cut. De to andre versioner, tv-udgaven og integral cut, har valgfrie tyske undertekster.
Ekstramaterialet er engelsksproget med tyske undertekster. Der er forskellige forlydende om, at ekstramaterialet som "default" starter op med tysker tekster. De er dog ikke tvungne og kan slås fra.
Og så er scanning, restaurering og transfer i øvrigt foretaget af Torsten Kaiser. Det var ham, som stod bag den seneste restaurering og tyske BD af Fritz Langs M, der har ry for at være bedre end selv Criterions og MoC's udgaver. Hans næste projekt er i øvrigt BRIDE OF RE-ANIMATOR, der udkommer i januar.
Meeeen kr. 299 pr sæson, når man i forvejen har dem stående på DVD hylden, holder nok mig lidt tilbage i første omgang, selvom jeg har råbt og skreget efter en region B udgave.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#7041 wiseguy 11 år siden
#7042 Kruse 11 år siden
Deadwood udkommer endelig på bluray i Danmark
#7043 Mikkel Abel 11 år siden
Wuhuuuuu, så ved jeg hvad jeg skal ønske mig i fødselsdagsgave. :)
#7044 Thomsen 11 år siden
Alle 3 versioner af filmen af naturligvis engelske lydspor, både multikanal og originalt mono.
Der er kun engelske undertekster på unrated cut. De to andre versioner, tv-udgaven og integral cut, har valgfrie tyske undertekster.
Ekstramaterialet er engelsksproget med tyske undertekster. Der er forskellige forlydende om, at ekstramaterialet som "default" starter op med tysker tekster. De er dog ikke tvungne og kan slås fra.
Og så er scanning, restaurering og transfer i øvrigt foretaget af Torsten Kaiser. Det var ham, som stod bag den seneste restaurering og tyske BD af Fritz Langs M, der har ry for at være bedre end selv Criterions og MoC's udgaver. Hans næste projekt er i øvrigt BRIDE OF RE-ANIMATOR, der udkommer i januar.
#7045 wiseguy 11 år siden
Thx mate :-) super nyhed at starte weekenden med :-)
#7046 Slettet Bruger [693029259] 11 år siden
#7047 Mikkel Abel 11 år siden
#7048 Thomsen 11 år siden
7/1 - Eclipse 40: Late Ray
7/1 - Throne of Blood (Kurosawa)
14/1 - Thief (Michael Mann)
14/1 - Rififi (Dassin)
21/1 - It's a Mad, Mad, Mad, Mad World (roadshow-udg., Stanley Kramer)
21/1 - La vie de bohème (Kaurismäki)
28/1 - The Long Day Closes (Davies)
http://www.criterion.com/library/expanded_view?f=1...
#7049 wiseguy 11 år siden
http://cdon.dk/film/deadwood_-_s%c3%a6son_1_(blu-r...
Meeeen kr. 299 pr sæson, når man i forvejen har dem stående på DVD hylden, holder nok mig lidt tilbage i første omgang, selvom jeg har råbt og skreget efter en region B udgave.
#7050 McPeter 11 år siden
Er der nogen der finder links til at man kan købe dem andre steder end cdon så må I meget gerne sige til.