Gravatar

#7071 Thomsen 11 år siden

I modsætning til sidst, så skulle koderne i linket også gælde ikke-medlemmer og online-køb. Sidst var det vist kun for medlemmer og i de fysiske butikker.

Så vidt jeg kan se, så gælder de dog først fra den 7/11.
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#7072 zombieman 11 år siden

rockysds (7070) skrev:
Tak for koder, Thomsen. Håber, jeg kan få 15%-koden til at virke, for så nupper jeg nok Zatoichi-boksen med det samme, ellers må den vente til sommer.

Vil i øvrigt lige henlede opmærksomheden på B&Ns parallelle Art House-udsalg, der også er sænket med 50%, deriblandt et enormt stærkt firkløver af værker i John Fords The Quiet Man, Leo McCareys The Bells of St. Marys, Alexander Sokurovs Russian Ark og Whit Stillmans Damsels in Distress. B&N er stadig i gang med at tilføje titler til udsalget, så forhåbentlig kommer der endnu flere spændende titler.

Thomsen (7071) skrev:
I modsætning til sidst, så skulle koderne i linket også gælde ikke-medlemmer og online-køb. Sidst var det vist kun for medlemmer og i de fysiske butikker.

Så vidt jeg kan se, så gælder de dog først fra den 7/11.

RMN15BN virker nu og giver 15% fra en vare har lige brugt den på Cassavetes boxen
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#7073 Thomsen 11 år siden

Jeg så den godt nævnt i tråden. Der skuller også komme en 20% af dyreste vare-kupon i morgen.

Jeg har bestilt:

Seconds
The Uninvited
Eyes Without a Face
Kuroneko
Life is Sweet

Jeg overvejer lidt at lave en bestilling mere. Men der er også en del andre ting, der skal købes i denne måned. Code Red sender jo bl.a. deres blu-rays af Voices From Beyond og Just Before Dawn på gaden i de her dage, og de er kun trykt i meget begrænsede oplag (henholdsvis 1000 og 3000 eks.).
Gravatar

#7074 zombieman 11 år siden

Arrow er rygtet til at komme med Just before Dawn næste år hvis det kan hjælpe dig lidt
Gravatar

#7075 Thomsen 11 år siden

#74 - Det er det første, jeg har hørt om det. Hvor har du læst de rygter henne?
Gravatar

#7076 zombieman 11 år siden

Thomsen (7075) skrev:
#74 - Det er det første, jeg har hørt om det. Hvor har du læst de rygter henne?

Der blev spurgt efter den på facebook og de svarede hvis squirm solgte godt. Som sagt det er et rygte men tænker at svaret tyder på at de har rettighederne
Gravatar

#7077 Thomsen 11 år siden

Det kunne godt lyde sådan, ja. Spændende! :-)

Jeg tror nu alligevel, jeg bestiller Code Reds udgave for en sikkerheds skyld. Dels er den jo limited, dels vil jeg gerne støtte deres første blu-ray-udgivelser, så de forhåbentligt fortsætter med at lave flere.

B&N's Criterion-udsalg fortsætter heldigvis ind i december, så hvis det går helt galt, så kan man jo stadigvæk nå at købe nogle efter den næste første.
Gravatar

#7078 JannikAnd 11 år siden

Nogen, der har held med koderne hos B&N? Synes jeg har prøvet dem alle, forgæves...
Gravatar

#7079 Thomsen 11 år siden

Jeg brugte som sagt den, zombieman nævner ovenover. Det gav $3 (15%) rabat på en enkelt titel.
Gravatar

#7080 zombieman 11 år siden

Ja de har lukket for koderne nåede og bruge de 15% på Cassavetes boxen

Skriv ny kommentar: