Gravatar

#7061 Pécuchet 11 år siden

#7059:

Ja, tak! Nu mangler vi kun Stalker og Zerkalo (den russiske udgivelse er tilsyneladende ganske ringe: http://www.hdclub.ua/movies/blu-ray/the-mirror-zer...
Der burde have været Roser.
Gravatar

#7062 Pécuchet 11 år siden

#7059:

Ja, tak! Nu mangler vi kun Stalker og Zerkalo (den russiske udgivelse lider tilsyneladende under den samme elendige farvejustering som DVD'en fra AE: Зеркало).
Der burde have været Roser.
Gravatar

#7063 zombieman 11 år siden

Netop annonceret på facebook

Synapse udgiver Susperia på Blu-ray i 2014-15

Scream Factory udgiver Sleepaway camp i 2014

Det er sgu ikke dårligt og være horror fan lige i tiden
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#7064 Thomsen 11 år siden

#63 - HOLY SHIT!!!!

Så var det sandt! Hvor er det bare fantastisk! I betragtning af, hvor mange penge og hvor meget tid Synapse har brugt på få deres masters til DEMONS og DEMONS 2 helt perfekte, så er der ingen tvivl om, at Don May Jr. er villig til at gå hele vejen for at gøre det bedste for SUSPIRIA. Især når man ved, at det er en af hans yndlingsfilm, og at han har drømt om at arbejde på den, siden han startede i branchen for mere end 20 år siden.

Det lover godt! Rigtigt godt!

Jeg spår, at vi endeligt får en udgave af se med det korrekte lydniveau på musikken og alle lydeffekter intakte (jeg kigger på jer, Anchor Bay og Blue Underground!) samt uden de forfærdelige kontrastproblemer, der har plaget alle BD-udgivelserne siden den seneste restaurering.

Jeg har ikke bidt på udgivelserne af DEMONS og DEMONS 2, fordi jeg synes, at de $45 per stk. er for meget for lige de to film (og fordi jeg ikke er særligt vild med steelbooks). Men med SUSPIRIA kan de snildt sætte prisen på til det dobbelte - jeg køber den uanset hvad!. :-)
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#7065 zombieman 11 år siden

Thomsen (7064) skrev:
#63 - HOLY SHIT!!!!

Så var det sandt! Hvor er det bare fantastisk! I betragtning af, hvor mange penge og hvor meget tid Synapse har brugt på få deres masters til DEMONS og DEMONS 2 helt perfekte, så er der ingen tvivl om, at Don May Jr. er villig til at gå hele vejen for at gøre det bedste for SUSPIRIA. Især når man ved, at det er en af hans yndlingsfilm, og at han har drømt om at arbejde på den, siden han startede i branchen for mere end 20 år siden.

Det lover godt! Rigtigt godt!

Jeg spår, at vi endeligt får en udgave af se med det korrekte lydniveau på musikken og alle lydeffekter intakte (jeg kigger på jer, Anchor Bay og Blue Underground!) samt uden de forfærdelige kontrastproblemer, der har plaget alle BD-udgivelserne siden den seneste restaurering.

Jeg har ikke bidt på udgivelserne af DEMONS og DEMONS 2, fordi jeg synes, at de $45 per stk. er for meget for lige de to film (og fordi jeg ikke er særligt vild med steelbooks). Men med SUSPIRIA kan de snildt sætte prisen på til det dobbelte - jeg køber den uanset hvad!. :-)

Enig han kan efter min mening sætte prisen som han vil. Håber på en udgivelsesdato omkring halloween.
Gravatar

#7066 Thomsen 11 år siden

Når man tænker på, hvilke film Don May Jr. efterhånden har arbejdet på hjemmeudgivelser af (bl.a. den fine restaurering af Texas Chain Saw Massacre), så kan det ikke andet end love godt.
Gravatar

#7067 rockysds 11 år siden

#7062 - Har du den russiske "Andrei Rublev"? Jeg venter stadig på om Criterion ikke skulle opgradere deres udgivelse, så vi forhåbentlig kunne få begge udgaver i HD?
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#7068 Thomsen 11 år siden

Barnes & Nobles 50% udsalg på Criterion er så småt skudt igang. Man skal dog væbne sig med tålmodighed, det ser ikke ud til, at de har travlt med at føje prisænderingerne til titlerne - det er nærmest én ad gangen.

Her er et link til nogle rabatkuponer, der skulle blive aktive senere på ugen: http://forum.dvdtalk.com/dvd-bargains/533548-barne...
Gravatar

#7069 zombieman 11 år siden

Thomsen (7068) skrev:
Barnes & Nobles 50% udsalg på Criterion er så småt skudt igang. Man skal dog væbne sig med tålmodighed, det ser ikke ud til, at de har travlt med at føje prisænderingerne til titlerne - det er nærmest én ad gangen.

Her er et link til nogle rabatkuponer, der skulle blive aktive senere på ugen: http://forum.dvdtalk.com/dvd-bargains/533548-barne...

Tak for koder så håber jeg at nogle af dem virker denne gang. Regner med at tage den lidt med ro denne gang Cassavetes boxen står højt på listen sammen med autumn sonata og seconds. Og så må vi se hvor mange preorders der falder i pris.
Gravatar

#7070 rockysds 11 år siden

Tak for koder, Thomsen. Håber, jeg kan få 15%-koden til at virke, for så nupper jeg nok Zatoichi-boksen med det samme, ellers må den vente til sommer.

Vil i øvrigt lige henlede opmærksomheden på B&Ns parallelle Art House-udsalg, der også er sænket med 50%, deriblandt et enormt stærkt firkløver af værker i John Fords The Quiet Man, Leo McCareys The Bells of St. Marys, Alexander Sokurovs Russian Ark og Whit Stillmans Damsels in Distress. B&N er stadig i gang med at tilføje titler til udsalget, så forhåbentlig kommer der endnu flere spændende titler.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."

Skriv ny kommentar: