Jeg har selv bestilt de to førstnævnte - ordren er født med fri fragt + XMAS2013 = pris kr 148 - billigt!
hehe samme her, min monster university er dog med 3D 198 blev det til for mig :) Men ellers syne sjeg rtet god tom CDONS julekalender indtil videre købte også Fringe sæson 5 BD igår til 99.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Nu har jeg fundet ud af hvad, der sker! Monsters University og Lone Ranger indgår i tilbuddet "2 nyheder = fri fragt" Det gør Iron Man 3 ikke! [/quote]
Så det vil sige, at du alligevel skal slippe fragt for "Iron Man 3"?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Kan du anbefale andre film af Bogdanovich? Jeg har mærkeligt nok fået lyst til at se noget af ham som følge af et gensyn med The Sopranos (hvor han spiller Dr. Elliot Kupferberg).
Har kun set fire af hans film, men kan fuldt ud anbefale de tre af dem:
At Long Last Love som nævnt. Nu endelig, som Peter Bogdanovich gerne vil have den. Perfekt konstrueret. Kamerabevægelser med tanke og følelse bag. Morsom. Cole Porter. Nærmest skabt til mig.
The Last Picture Show tænker jeg, du har set, og det er en del år siden, jeg har set den, men den efterlod et stort indtryk, og var en stor katalysator for min cinefili. Må snart gense den. (Håber i øvrigt, der kommer en god BD af efterfølgeren Texasville)
They All Laughed er måske hans mesterværk, i hvert fald nok hans mest personlige film (ikke at de andre på nogen måde virker upersonlige). Hans New York-film, men roller skrevet specifikt til/baseret på dem. Ben Gazzara i afslappet, smilende topform. En film mest af alt bestående af blikke - ensrettede og gengældte. Kan dårligt forestille mig, at du ikke ville kunne lide den.
What Up, Doc? er en live-action cartoon med fart over feltet, og den fremkalder tit latter. Kræver dog pæn Barbra Streisand-tolerance. Det har jeg, men meget mere end behagelig bliver den aldrig.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#7151 wiseguy 11 år siden
http://cdon.dk/film/Julekalenderen/3/
Jeg har selv bestilt de to førstnævnte - ordren er født med fri fragt + XMAS2013 = pris kr 148 - billigt!
#7152 MOVIE1000 11 år siden
hehe samme her, min monster university er dog med 3D 198 blev det til for mig :) Men ellers syne sjeg rtet god tom CDONS julekalender indtil videre købte også Fringe sæson 5 BD igår til 99.
#7153 Åkepool 11 år siden
Når jeg går på "Iron man 3" via kalenderen, står der fragtklasse A (29,-)?
Det er 3D versionen, men det er vel ligemeget?
#7154 Åkepool 11 år siden
Ikke nogen der kan hjælpe mig her?
#7155 wiseguy 11 år siden
Nu har jeg fundet ud af hvad, der sker! Monsters University og Lone Ranger indgår i tilbuddet "2 nyheder = fri fragt"
Det gør Iron Man 3 ikke!
#7156 wiseguy 11 år siden
http://www.elgiganten.dk/product/film/kommende-fil...
(men den fås også hos Amazon.com til $7,99)
#7157 Åkepool 11 år siden
Nu har jeg fundet ud af hvad, der sker! Monsters University og Lone Ranger indgår i tilbuddet "2 nyheder = fri fragt"
Det gør Iron Man 3 ikke! [/quote]
Så det vil sige, at du alligevel skal slippe fragt for "Iron Man 3"?
#7158 Åkepool 11 år siden
#7159 rockysds 11 år siden
Har kun set fire af hans film, men kan fuldt ud anbefale de tre af dem:
At Long Last Love som nævnt. Nu endelig, som Peter Bogdanovich gerne vil have den. Perfekt konstrueret. Kamerabevægelser med tanke og følelse bag. Morsom. Cole Porter. Nærmest skabt til mig.
The Last Picture Show tænker jeg, du har set, og det er en del år siden, jeg har set den, men den efterlod et stort indtryk, og var en stor katalysator for min cinefili. Må snart gense den. (Håber i øvrigt, der kommer en god BD af efterfølgeren Texasville)
They All Laughed er måske hans mesterværk, i hvert fald nok hans mest personlige film (ikke at de andre på nogen måde virker upersonlige). Hans New York-film, men roller skrevet specifikt til/baseret på dem. Ben Gazzara i afslappet, smilende topform. En film mest af alt bestående af blikke - ensrettede og gengældte. Kan dårligt forestille mig, at du ikke ville kunne lide den.
What Up, Doc? er en live-action cartoon med fart over feltet, og den fremkalder tit latter. Kræver dog pæn Barbra Streisand-tolerance. Det har jeg, men meget mere end behagelig bliver den aldrig.
#7160 Popeye 11 år siden