Gravatar

#7161 rammy 11 år siden

Arrow Films & Video holder kæmpe jule-udsalg på en masse af deres udgivelse. Og det gælder både DVD'er og BLU-ray's. Du kan f.eks erhverve dig den nye og über-fede 'The Texas Chainsaw Massacre 2 [Blu-ray Limited Edition]' (som vi lige har haft anmeldt inde på bloggen) til sølle £14.55. Du kan også finde titler som The 'People Under the Stairs', 'Foxy Brown', 'Lady Snowblood 1&2', 'Black Sabbath' og 'The Beyond', alle på BLU-ray, til £7.99 stykket. Tilbudet udløber d.20/12 og handler du for over £50 får du gratis levering. Det er altså værd at kigge nærmere på, og det kan du gøre lige her: http://www.arrowfilms.co.uk/shop/index.php?route=p...
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#7162 Collateral 11 år siden

Til de Disney glade kører CDON tilbud på Disney klassikere på blu-ray. Hvis du køber 6 eller flere ryger de ned på 79,- kr. stykket.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7163 Mikkel Abel 11 år siden

Kan det passe at PTAs film "Hard Eight (Sydney)" og "Punch-Drunk Love" ikke findes på blu-ray?
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#7164 rockysds 11 år siden

Arrow Films har en rigtig interessant Kickstarter kørende, hvor de arbejder på at restaurere flere af Walerian Borowczyks film (oprindeligt "bare" Goto)

Man kan grundlæggende bare forudbestille den kommende boks - der kun vil vokse filmmæssigt, jo mere der doneres - for £60, hvilket i mine øjne er et rigtig godt "tilbud".

---

#7163 - Det passer, men en blu-ray af PDL er på vej (måske som Criterion). Hard Eight har længere udsigter, men kommer sikkert på et tidspunkt.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#7165 Mikkel Abel 11 år siden

rockysds (7164) skrev:

#7163 - Det passer, men en blu-ray af PDL er på vej (måske som Criterion). Hard Eight har længere udsigter, men kommer sikkert på et tidspunkt.

Lækkert! Jeg krydser fingre og takker for svar. :)
Gravatar

#7166 Thomsen 11 år siden

#64 - Walerian Borowczyk får ikke nogen klokke til at ringe, men jeg kan forstå, at hans film også har været ret svære at komme til at se? Har du set nogle af dem? Hvad kan man sammenligne det med?
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#7167 rockysds 11 år siden

#7166 Har ikke set nogen af dem endnu, men glæder mig til at stifte bekendtskabet. AWE har udgivet nogle af hans film (La Bete og nogle antologier så vidt jeg husker) herhjemme på dvd, men mener ikke de animerede film har været let tilgængelige. "Kender" ham lidt af renomme og Raymond Durgnat var i hvert fald en fan. Kickstarteren selv sammenligner ham desuden også med Quay-brødrene, hvis det hjælper.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#7168 Popeye 11 år siden

2013XMAS giver 100,- rabat ved cdon, men der er nogle betingelser, som jeg ikke lige helt kan finde ud af...
...and then some
Gravatar

#7169 The Insider 11 år siden

"Gravity" udkommer formentlig 25. februar. http://www.digitalbits.com/columns/my-two-cents/12...
War. War never changes.
Gravatar

#7170 Mikkel Abel 11 år siden

Bliver sørme spændende at se, om det bliver en ligeså intens oplevelse derhjemme i 2D på et beskedent anlæg og 42" tv, kontra biografens store skærm i 3D med buldrende surround-sound. :)

Skriv ny kommentar: