Gravatar

#7191 Mikkel Abel 11 år siden

Ups, glemte Kubrick boksen. Den er jeg rigtig glad for! :)

Men tak for bud! Kunne bestemt godt overveje Lynch-boksen. Ærgerligt Mulholland Drive og The Elephant Man ikke er med!
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#7192 Collateral 11 år siden

Mikkel Abel (7191) skrev:
Ups, glemte Kubrick boksen. Den er jeg rigtig glad for! :)

Men tak for bud! Kunne bestemt godt overveje Lynch-boksen. Ærgerligt Mulholland Drive og The Elephant Man ikke er med!

Ja det er ærgerligt. The Straight Story og Inland Empire er også fraværende.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7193 Kyllingebenet 11 år siden

Findes der nogle film som er et must at have i 3D?
Mental striptease..
Gravatar

#7194 The Insider 11 år siden

"Avatar", "Life of Pi", "Titanic", "Prometheus" (selvom filmen er lidt noget juks) og samtlige animationsfilm, som du har en forkærlighed for, og som er tilgængelig på Blu-ray 3D.
War. War never changes.
Gravatar

#7195 HonoDelLoce 11 år siden

The Insider (7194) skrev:
"Avatar", "Life of Pi", "Titanic", "Prometheus" (selvom filmen er lidt noget juks) og samtlige animationsfilm, som du har en forkærlighed for, og som er tilgængelig på Blu-ray 3D.

Og Hugo :) Ikke stor fan af filmen, stor fan af 3D'en deri ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7196 The Insider 11 år siden

Enig og enig :-)
War. War never changes.
Gravatar

#7197 TP-DK 11 år siden

Af animationsfilm er især Cloudy with a Chance of Meatballs fantastisk i 3D
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#7198 OxxY 11 år siden

Kyllingebenet (7193) skrev:

Nej. Selv Hugo er bedre i 2D, ikke mindst fordi der er rent billedmæssigt er tænkt rigtig meget dybde ind i filmen, sådan at man rent faktisk ikke går glip af noget i 2D, men får en skarpere film.
Gravatar

#7199 gi-jones 11 år siden

Kyllingebenet (7193) skrev:
Nej. Men hvis du ønsker en god 3D-oplevelse, vil gerne skrive under min Insiders liste (undtagen Titanic, der bør blive i de 2 dimensioner, den blev skabt til)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#7200 HonoDelLoce 11 år siden

OxxY (7198) skrev:
Nej. Selv Hugo er bedre i 2D, ikke mindst fordi der er rent billedmæssigt er tænkt rigtig meget dybde ind i filmen, sådan at man rent faktisk ikke går glip af noget i 2D, men får en skarpere film.

Meeen - den film er jo røvkedelig.. I 2D går man glip af filmens eneste force - 3D'en!

- røvkedelig er måske en kende overdrevet, men ikke meget!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: