"Avatar", "Life of Pi", "Titanic", "Prometheus" (selvom filmen er lidt noget juks) og samtlige animationsfilm, som du har en forkærlighed for, og som er tilgængelig på Blu-ray 3D.
"Avatar", "Life of Pi", "Titanic", "Prometheus" (selvom filmen er lidt noget juks) og samtlige animationsfilm, som du har en forkærlighed for, og som er tilgængelig på Blu-ray 3D.
Og Hugo :) Ikke stor fan af filmen, stor fan af 3D'en deri ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Findes der nogle film som er et must at have i 3D?
Nej. Selv Hugo er bedre i 2D, ikke mindst fordi der er rent billedmæssigt er tænkt rigtig meget dybde ind i filmen, sådan at man rent faktisk ikke går glip af noget i 2D, men får en skarpere film.
Findes der nogle film som er et must at have i 3D?
Nej. Men hvis du ønsker en god 3D-oplevelse, vil gerne skrive under min Insiders liste (undtagen Titanic, der bør blive i de 2 dimensioner, den blev skabt til)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Nej. Selv Hugo er bedre i 2D, ikke mindst fordi der er rent billedmæssigt er tænkt rigtig meget dybde ind i filmen, sådan at man rent faktisk ikke går glip af noget i 2D, men får en skarpere film.
Meeen - den film er jo røvkedelig.. I 2D går man glip af filmens eneste force - 3D'en!
- røvkedelig er måske en kende overdrevet, men ikke meget!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#7191 Mikkel Abel 11 år siden
Men tak for bud! Kunne bestemt godt overveje Lynch-boksen. Ærgerligt Mulholland Drive og The Elephant Man ikke er med!
#7192 Collateral 11 år siden
Ja det er ærgerligt. The Straight Story og Inland Empire er også fraværende.
#7193 Kyllingebenet 11 år siden
#7194 The Insider 11 år siden
#7195 HonoDelLoce 11 år siden
Og Hugo :) Ikke stor fan af filmen, stor fan af 3D'en deri ! :)
#7196 The Insider 11 år siden
#7197 TP-DK 11 år siden
#7198 OxxY 11 år siden
#7199 gi-jones 11 år siden
#7200 HonoDelLoce 11 år siden
Meeen - den film er jo røvkedelig.. I 2D går man glip af filmens eneste force - 3D'en!
- røvkedelig er måske en kende overdrevet, men ikke meget!