- røvkedelig er måske en kende overdrevet, men ikke meget!
Lidt måske, men den er ikke voldsomt ophidsende eller underholdende og kan virke lidt træg synes jeg også. Jeg må dog også beundre Scorsese for at turde lave en børnefilm, der ikke bygger på konstant hysteri og larmende overdrev, som jeg finder har været tendens i mange amerikanske af slagsen. Den her tør faktisk forsøge sig med at også at tage sig tid til at ville fortælle noget.
"Avatar", "Life of Pi", "Titanic", "Prometheus" (selvom filmen er lidt noget juks) og samtlige animationsfilm, som du har en forkærlighed for, og som er tilgængelig på Blu-ray 3D.
Takker! Har godt nok allerede alle film på almindelig Blu-ray, bortset fra Prometheus (elsker og hader den film - ved ikke hvorfor?), men jeg tror at jeg vil give Avatar og Pi en chance. :)
Om ikke andet, så kan jeg tilføje at jeg lige har set Pacific Rim i 3D og synes egentlig, at den var ganske udemærket - men måske er jeg farvet af min første 3D oplevelse i hjemmet. :P
De gode nyheder er, at den er på vej. Den skulle egentlig have været ude sidst i 2013, men sådan skulle det ulykkeligvis ikke gå. Det er en overset perle, hvis du spørger mig. :)
#7201 Fredag 11 år siden
#7202 zombieman 11 år siden
#7203 Thomsen 11 år siden
#7204 OxxY 11 år siden
Ergo kan vi jo tydeligt konkludere at det er filmens 3D elementer der gjorde den var kedelig for Hono :D
#7205 Åkepool 11 år siden
Til gengæld har jeg set den i 2D og finder den også let kedelig ;)
#7206 Kyllingebenet 11 år siden
Takker! Har godt nok allerede alle film på almindelig Blu-ray, bortset fra Prometheus (elsker og hader den film - ved ikke hvorfor?), men jeg tror at jeg vil give Avatar og Pi en chance. :)
Om ikke andet, så kan jeg tilføje at jeg lige har set Pacific Rim i 3D og synes egentlig, at den var ganske udemærket - men måske er jeg farvet af min første 3D oplevelse i hjemmet. :P
#7207 Mikkel Abel 11 år siden
#7208 MMB 11 år siden
Nej, det gør den desværre ikke.
#7209 Mikkel Abel 11 år siden
#7210 MMB 11 år siden
De gode nyheder er, at den er på vej. Den skulle egentlig have været ude sidst i 2013, men sådan skulle det ulykkeligvis ikke gå. Det er en overset perle, hvis du spørger mig. :)