Gravatar

#7211 Mikkel Abel 11 år siden

Nå for søren, jamen det lyder jo ganske fornuftigt så. :)

Den er desværre en af de to Scorsese - DeNiro film jeg endnu ikke har set. Men har nok højt den skulle være noget overset, og det jeg har læst/hørt om den gør at jeg snart ikke kan vente længere!
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#7212 MMB 11 år siden

Mikkel Abel (7211) skrev:
Nå for søren, jamen det lyder jo ganske fornuftigt så. :)

Den er desværre en af de to Scorsese - DeNiro film jeg endnu ikke har set. Men har nok højt den skulle være noget overset, og det jeg har læst/hørt om den gør at jeg snart ikke kan vente længere!

Ellers er der altid DVD'en. Købte min udgave gennem Amazon.co.uk, og den har skam danske undertekster. Men jeg kan nu sagtens forstå, hvis du hellere vil vente. ;)

Er den anden Scorsese/De Niro så New York, New York?
Gravatar

#7213 Mikkel Abel 11 år siden

Foeller (7212) skrev:
Ellers er der altid DVD'en. Købte min udgave gennem Amazon.co.uk, og den har skam danske undertekster. Men jeg kan nu sagtens forstå, hvis du hellere vil vente. ;)

Hehe, det har nu intet med underteksterne at gøre! Blu-ray passer bare bedst ind i samlingen. :P

Jep, 'New York, New York' it is!
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#7214 The Insider 11 år siden

Jeg skuffede nogle stykker sidste år, da jeg linkede til The Digital Bits, og folk håbede, det var til en nyhed om "The Abyss". Well, nu sker der åbenbart noget på den front! :-)

http://www.thedigitalbits.com/columns/the-rumor-mi...

"Meanwhile, we’ve been talking about this year’s upcoming anniversary releases of James Cameron’s The Abyss (25th) and True Lies (20th) on Blu-ray from 20th Century Fox Home Entertainment for a while now. Actor Tom Arnold has now confirmed that he and the rest of the cast shot interview material for a True Lies: 20th Anniversary Edition Blu-ray. Watch for the official announcement of both titles over the coming weeks and months."

Men ENDNU bedre:

Speaking of Fox, on last night’s live 5by5 Screen Time podcast, host Moisés Chiullan had a great discussion about Blu-ray and DVD special feature production with our old friends (and veteran producers) Robert Meyer Burnett, Charles de Lauzirika and Brian Ward – something like the podcast equivalent of our annual Digital Bits Blu-ray Producers panel at Comic-Con in San Diego. During the discussion, Burnett confirmed once again that Fox is not only remastering The X-Files in HD for eventual Blu-ray and syndication release, but that they’ve actually decided to go back to the original negative for the first few seasons (that originally aired in 4x3) to remaster them for 1.78:1/16x9 widescreen. Fox’s timeframe for announcing and releasing the series on Blu-ray is still TBD. Nevertheless, work is well underway.
War. War never changes.
Gravatar

#7215 HonoDelLoce 11 år siden

The Abyss har jo længe lugtet af en 25års jubilæums-udgave, og da det kom frem for en måned siden, at soundtracket bliver genudgivet senere i år i en remastered jubilæumsudgave, så turde jeg godt sætte håbet op for, at det betød, at der også skete noget med selve filmen.

Men det med The X-Files lyder awesome!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7216 elwood 11 år siden

Forget The Abyss True Lies hell yeah! :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7217 HonoDelLoce 11 år siden

Jeg tager tankevækkende drama med nogle af sidste århundredes flotteste billeder over en actionkomedie med Jamie Lee Curtis every day :)

Dermed ikke sagt, at jeg ikke kan lide True Lies. Men den kan jeg sagtens se på DVD.

The Abyss, derimod, har skreget på en værdig udgivelse siden filmen så dagens lys..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7218 elwood 11 år siden

You're all crazy!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7219 gi-jones 11 år siden

Bare kom med den! Jeg har ikke set The Abyss nu i årevis. Jeg tager gerne True Lies med i købet, men den har selvsagt ingenting på Abyss.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#7220 HonoDelLoce 11 år siden

gi-jones (7219) skrev:
Bare kom med den! Jeg har ikke set The Abyss nu i årevis. Jeg tager gerne True Lies med i købet, men den har selvsagt ingenting på Abyss.

QFT!

Skriv ny kommentar: