Du kan faktisk få den til ca. 240 kr. hos BB, hvis du kan finde 2 andre der er med på det, og du er med i deres kundeklub.
Pris i BB (ved forudbestilling) - 400 kr. De kører 3 for 2 stk. pris på TV serier for tiden => 267 kr. Kundeklubsmedlemmer optjener bonus på 10% => 267 kr. - 10% = ca. 240 kr.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Men er det ikke stadig sjovere og nemmere at nøjes med at bestille én til ca 200 kr hos Amazon? ;-)
Ikke hvis du gerne vil have Reg. B + Danske tekster. Og så er der jo stadigt toldrisikoen, selvom jeg kan forstå mange forsendelser ryger gennem Tyskland.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Ikke hvis du gerne vil have Reg. B + Danske tekster. Og så er der jo stadigt toldrisikoen, selvom jeg kan forstå mange forsendelser ryger gennem Tyskland.
Men du har ret, der er en toldrisiko. Jeg har nu købt de to forrige sæsoner hos Amazon.com og fået forsendelserne via Tyskland, så jeg har taget chancen igen.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#7241 wiseguy 10 år siden
http://www.amazon.com/gp/product/Game-of-Thrones-T...
#7242 Steffan Rasmussen 10 år siden
Pris i BB (ved forudbestilling) - 400 kr.
De kører 3 for 2 stk. pris på TV serier for tiden => 267 kr.
Kundeklubsmedlemmer optjener bonus på 10% => 267 kr. - 10% = ca. 240 kr.
#7243 wiseguy 10 år siden
#7244 Steffan Rasmussen 10 år siden
#7245 The Insider 10 år siden
#7246 wiseguy 10 år siden
Sæson 1 + 2 har jo været region free, så mon ikke det samme gør sig gældende for sæson 3?
Iflg Blu-ray.com har den DK-subs http://www.blu-ray.com/movies/Game-of-Thrones-The-...
Men du har ret, der er en toldrisiko. Jeg har nu købt de to forrige sæsoner hos Amazon.com og fået forsendelserne via Tyskland, så jeg har taget chancen igen.
#7247 The Insider 10 år siden
#7248 Åkepool 10 år siden
Anytime :)
#7249 Kyllingebenet 10 år siden
#7250 Slettet Bruger [1456604968] 10 år siden
Hvordan plejer det at være med 3D-udgivelser? Plejer der at følge en kopi af 2D-udgaven med?