#1443 Det er (7-9-13) endnu aldrig sket for mig hos Play, og det er et af de steder, jeg har brugt mest. Nu er det heller ikke, fordi jeg generelt bestiller meget dyre ting derinde, men dog stadig over bagatelgrænsen.
Er det større beløb, du er blevet snuppet på?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Jeg er kun blevet snuppet af play 1 gang her for et par uger siden. Det var en blu-ray til 120kr. Og jeg selvom mange af mine ordrer også ligger under bagatelgrænsen så er der nu også en del over, især blu-ray og PS3-spil er sjældent under.
#1444 Før i tiden slap mine ting altid igennem, men på det seneste er jeg kommet i toldfælden en del gange ved Play. Også når det kun lige er over bagatelgrænsen. Som Asbjørn Riis siger: Ubehageligt. Derfor er jeg gået over til Amazon, når det gælder Blu-rays og større ting.
Hver eneste gang, jeg har købt fra Play, er jeg blevet snuppet i tolden. Det er vist 3-4 gange i alt - har naturligvis ikke handlet der ofte, netop fordi jeg blev snuppet hver gang, og det var varer for 130-150 kroner hver gang (altså langtfra enorme beløb), som så endte med at koste langt mere, end hvad jeg havde givet på et hvilket som helst andet site.
#1441 The Insider 15 år siden
#1442 rockysds 15 år siden
Amazon = et godt sted at finde andre købere. ;)
#1443 The Insider 15 år siden
#1444 evermind 15 år siden
Er det større beløb, du er blevet snuppet på?
#1445 McPeter 15 år siden
#1446 dyg 15 år siden
Edit: Og det er ved alle prislejer.. alt fra 85kr til væsentlig højere priser.
#1447 mr gaijin 15 år siden
#1448 The Insider 15 år siden
#1449 filmz-Utyske 15 år siden
#1450 chronaden 15 år siden