Gravatar

#7291 JannikAnd 10 år siden

Helt fint, jeg prøver også at gennemskue det. Da jeg bestilte de to varer, var de begge direkte gennem Amazon, så det er desværre ikke årsagen. Men jeg har en enkelt Criterion-film på vej, som er sendt alene. De plejer altid at blive sendt fra europæiske lande, så hvis også denne kommer fra USA, må det betyde, at de definitivt er gået væk fra at levere fra Europa, når det kommer til europæiske kunder. Jeg skal nok skrive, når jeg ved besked.
Gravatar

#7292 The Insider 10 år siden

Mine sidste 3 sendinger blev taget i tolden. Alle kom (selvsagt) direkte fra USA og direkte fra Amazons lager. Trist!!
War. War never changes.
Gravatar

#7293 Pécuchet 10 år siden

Du skal ære din hustru!
Der burde have været Roser.
Gravatar

#7294 JannikAnd 10 år siden

Pécuchet (7293) skrev:
Du skal ære din hustru!
Det skulle man også for to måneder siden. Du er for langsom!
Gravatar

#7295 Pécuchet 10 år siden

JannikAnd (7294) skrev:
Det skulle man også for to måneder siden. Du er for langsom!

Jeg er ekstrem, men forhåbentlig ikke for langsom. Den er jo ikke udgivet endnu. :)
Gravatar

#7296 JannikAnd 10 år siden

Pécuchet (7295) skrev:
Jeg er ekstrem, men forhåbentlig ikke for langsom. Den er jo ikke udgivet endnu. :)
Ok, godt ord igen :) Min opmærksomhed er nu i højere grad rettet mod BFI's voluminøse Herzog-boks med hele 18 film på BD!
Gravatar

#7297 gi-jones 10 år siden

The Insider (7292) skrev:
Mine sidste 3 sendinger blev taget i tolden. Alle kom (selvsagt) direkte fra USA og direkte fra Amazons lager. Trist!!
Det er skidt. Så er det nok bare slut med at handle der. Jeg skal derover i juni. Måske skulle man bestille en røvfuld til hotellet :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#7298 Pécuchet 10 år siden

JannikAnd (7296) skrev:
Min opmærksomhed er nu i højere grad rettet mod BFI's voluminøse Herzog-boks med hele 18 film på BD!

Den ser jeg også frem til. Specielt til de få penge!
Gravatar

#7299 inflector 10 år siden

Cdon kører en del 24 timers tilbud for tiden. I dag kan man blandt andet nappe Boardwalk empire sæson 1-3 på blu til 299 også kan man jo lige nappe en af de film man få for 15kr med ved siden af.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#7300 gi-jones 10 år siden

Done. Takker.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: