Gravatar

#7281 HonoDelLoce 10 år siden

evermind (7280) skrev:
El-mutanten har release-tilbud på 79 kr. stk. for en stribe Disney blu-rays i morgen (torsdag).

Kejserens nye flip, Lilo & Stitch, Mads og Mikkel og Bjørnebrødre 2 er dem, der er afbildet i tilbudsavisen, men der udkommer også en række andre klassikere den dag, hvis det har interesse for nogen?

Danke schön!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7282 zombieman 10 år siden

evermind (7280) skrev:
El-mutanten har release-tilbud på 79 kr. stk. for en stribe Disney blu-rays i morgen (torsdag).

Kejserens nye flip, Lilo & Stitch, Mads og Mikkel og Bjørnebrødre 2 er dem, der er afbildet i tilbudsavisen, men der udkommer også en række andre klassikere den dag, hvis det har interesse for nogen?

Fedt de er også på deres hjemmeside til 79 pr stk husk der er fri fragt over 500
Titlerne er:

Lilo & stitch
Kejserens nye flip
Mads og mikkel
Oliver & co
Skatteplaneten
De frygtløse
Bernard og Bianca SOS fra Australien
Atlantis
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#7283 Fredag 10 år siden

Der er altid fri fragt på film hos Giganten så vidt jeg ved?
Gravatar

#7284 HonoDelLoce 10 år siden

zombieman (7282) skrev:
evermind (7280) skrev:

Fedt de er også på deres hjemmeside til 79 pr stk husk der er fri fragt over 500
Titlerne er:

Lilo & stitch
Kejserens nye flip
Mads og mikkel
Oliver & co
Skatteplaneten
De frygtløse
Atlantis

Atlantis kan jeg ikke finde på hjemmesiden :/

Og ydermere er der vist nok altid fri fragt på film :) Også under 500kr :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7285 zombieman 10 år siden

HonoDelLoce (7284) skrev:
zombieman (7282) skrev:
evermind (7280) skrev:

Titlerne er:

Lilo & stitch
Kejserens nye flip
Mads og mikkel
Oliver & co
Skatteplaneten
De frygtløse
Atlantis

Atlantis kan jeg ikke finde på hjemmesiden :/

Og ydermere er der vist nok altid fri fragt på film :) Også under 500kr :)

Atlantis står som luc beson filmen med udgivelse torsdag og samme pris som de andre. Jeg var ikke klar over at der altid var gratis fragt men det gør jo bare tilbudet endnu bedre.
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#7286 Kyllingebenet 10 år siden

24 timer deals hos cdon.dk

Alien Anthology Egg til 299kr

Alien/Predator/AVP box til 249kr

Planet of the Apes Ultimate Collection til 199kr

De findes alle her http://cdon.dk/15_år/12sctr/
Mental striptease..
Gravatar

#7287 JannikAnd 10 år siden

Øv, endnu en pakke fra Amazon er blevet nappet i tolden. Denne gang var det en Criterion-film, som normaltvis sendes fra europæiske lande. Det betyder desværre, at jeg er færdig med at bestille derfra.
Gravatar

#7288 gi-jones 10 år siden

Kan du smide et link til de produkter du har bestilt?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#7289 JannikAnd 10 år siden

Et link? The Hidden Fortress og Bored to Death. Begge gennem Amazons egen afdeling.

Det er anden pakke i streg, så det er lidt bekymrende. Især fordi jeg ikke er blevet nappet i årevis, da Amazon plejer at sende fra europæiske lande. Sidst jeg blev nappet, spurgte jeg også til denne ændring, men jeg fik ikke svar - formentlig fordi det vist nok ikke er helt lovligt/officielt, at de har sendt fra europæiske lande til europæiske kunder.
Gravatar

#7290 gi-jones 10 år siden

Jeg kan se, at den ene af dem en fra en anden vendor, men "fulfilled by Amazon". Jeg overvejer om det så kan gøre at den skal fra deres US lager i stedet fra et i Europa.

Jeg prøver også bare at se et mønster. Jeg mistede også en for et par uger siden.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: