Gravatar

#7321 Åkepool 10 år siden

zombieman (7317) skrev:
så ja det er slut med at bruge amazon.co.uk

Ja, det bliver i hvertfald yderst sjældent, at jeg kommer til at bruge dem.

Har dog lige tre film på vej, som jeg fik bestilt lige inden det sluttede :)

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7322 Åkepool 10 år siden

Dick Taid (7318) skrev:
Hvad er alternativet?

Jeg bestilte her for et par dage siden hos Zavvi.com hvor jeg havde regnet med at skulle betale for fragt, men det ser umiddelbart ikke ud til at det er tilfældet. Der står da intet om fragt i min bekræftelses-mail.

Så de er måske et godt alternativ.

Jeg er ret sikker på, at der er flere her der har brugt dem, så de kan måske bidrage med deres erfaringer.
Gravatar

#7323 zombieman 10 år siden

Åkepool (7322) skrev:
Jeg bestilte her for et par dage siden hos Zavvi.com hvor jeg havde regnet med at skulle betale for fragt, men det ser umiddelbart ikke ud til at det er tilfældet. Der står da intet om fragt i min bekræftelses-mail.

Så de er måske et godt alternativ.

Jeg er ret sikker på, at der er flere her der har brugt dem, så de kan måske bidrage med deres erfaringer.

ja de har gratis fragt og når først der bliver lagt moms til amazons priser er det næsten samme priser
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#7324 JannikAnd 10 år siden

Men sender Zavvi ikke fra Jersey?
Gravatar

#7325 zombieman 10 år siden

JannikAnd (7324) skrev:

jeg er aldrig blevet taget
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#7326 JannikAnd 10 år siden

Gi-Jones:

Jeg har netop modtaget min seneste pakke fra Amazon.com. Den blev ikke nappet i tolden - hvilket ikke er så besynderligt, når den blev sendt fra Tyskland. Så de er åbenbart ikke gået helt væk fra at sende fra europæiske lande, omend det synes umuligt at gennemskue, hvilke varer der sendes hvorfra. Denne pakke indeholdte en enkelt Criterion, som tidligere blev sendt fra Europa. Men min sidste pakke, der blev toldet, var også en Criterion. Den var dog pakket med en anden film, hvorfor det måske kan forklares, hvorfor den var sendt fra Staterne. Anyways, det er endnu svært at gennemskue.
Gravatar

#7327 filt 10 år siden

Jeg har også fået told på pakker fra Amazon.com, selvom de var sendt fra Tyskland.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#7328 Åkepool 10 år siden

JannikAnd (7324) skrev:

Fuuuuck! Så er det måske derfor at de ikke er dukket op endnu :(

Gravatar

#7329 Åkepool 10 år siden

Det ser forresten ud til, at de tre film der kommer fra dem, er sendt hver for sig. Har i nogen erfaring med at de gør sig i det?

Og hvad er det nu grænsen er, for at en forsendelse er billig nok til at slippe for told?
Gravatar

#7330 Steffan Rasmussen 10 år siden

Åkepool (7329) skrev:
Det ser forresten ud til, at de tre film der kommer fra dem, er sendt hver for sig. Har i nogen erfaring med at de gør sig i det?

Og hvad er det nu grænsen er, for at en forsendelse er billig nok til at slippe for told?

80 kr.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.

Skriv ny kommentar: