Det ser forresten ud til, at de tre film der kommer fra dem, er sendt hver for sig. Har i nogen erfaring med at de gør sig i det?
Det har de altid gjort de gange jeg har bestilt fra dem. Jeg fik en levering fra dem sidste uge, og det var sendt fra Guernsey (som er uden for EU), men selvom det var over 80 kr. stod der frigivet på pakken, så jeg var vist heldig.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Hmm, de tre jeg har på vej, koster £9, 9 og 8, så det går forhåbentlig. Pest Danmark skal godt nok være emsige, hvis de smider told på for sølle 1,27 kr.
Og tak for info :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
I fredags var jeg ved at se House of Cards på blu ray og pludselig vil den ikke læse discen. Efter at have rodet lidt med den, må jeg give fortabt. Søndag skriver jeg til amazon og spørger om de ikke kan sende med en ny disc. Det kan de ikke, de kan i stedet sende med en helt ny box. Allerede tirsdag modtager jeg den med posten og den gamle box skulle jeg ikke engang sende tilbage.
I fredags var jeg ved at se House of Cards på blu ray og pludselig vil den ikke læse discen. Efter at have rodet lidt med den, må jeg give fortabt. Søndag skriver jeg til amazon og spørger om de ikke kan sende med en ny disc. Det kan de ikke, de kan i stedet sende med en helt ny box. Allerede tirsdag modtager jeg den med posten og den gamle box skulle jeg ikke engang sende tilbage.
Fornemt!
Har oplevet det samme med min kindle. Ringede blot og sagde den var gået i stykke og fik tilsendt en hel ny fra USA uden de overhovedet så den gamle :)
Pickpocket, Robert Bresson Scanners, David Cronenberg Insomnia, Erik Skjoldbjærg The Essential Jacques Demy, Jacques Demy The Big Chill, Lawrence Kasdan
#7331 TP-DK 10 år siden
Det har de altid gjort de gange jeg har bestilt fra dem. Jeg fik en levering fra dem sidste uge, og det var sendt fra Guernsey (som er uden for EU), men selvom det var over 80 kr. stod der frigivet på pakken, så jeg var vist heldig.
#7332 Åkepool 10 år siden
Og tak for info :)
#7333 Tenebrae 10 år siden
http://www.change.org/petitions/amazon-reinstate-f...
#7334 Åkepool 10 år siden
#7335 Steffan Rasmussen 10 år siden
+1
#7336 Kruse 10 år siden
#7337 Slettet Bruger [1456604968] 10 år siden
#7338 inflector 10 år siden
Fornemt!
#7339 Wangsgaard 10 år siden
Har oplevet det samme med min kindle. Ringede blot og sagde den var gået i stykke og fik tilsendt en hel ny fra USA uden de overhovedet så den gamle :)
#7340 Mikkel Abel 10 år siden
Pickpocket, Robert Bresson
Scanners, David Cronenberg
Insomnia, Erik Skjoldbjærg
The Essential Jacques Demy, Jacques Demy
The Big Chill, Lawrence Kasdan