Gravatar

#7341 Flemming Larsen 10 år siden

inflector (7338) skrev:
Vil dog gerne lige rose Amazon for deres service.

I fredags var jeg ved at se House of Cards på blu ray og pludselig vil den ikke læse discen. Efter at have rodet lidt med den, må jeg give fortabt. Søndag skriver jeg til amazon og spørger om de ikke kan sende med en ny disc. Det kan de ikke, de kan i stedet sende med en helt ny box. Allerede tirsdag modtager jeg den med posten og den gamle box skulle jeg ikke engang sende tilbage.

Fornemt!

Hvad disc var der fejl på? Jeg har den nemlig, og har ikke nået, at se den endnu.
Gravatar

#7342 inflector 10 år siden

Den sidste disc, mener det er disc 4.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#7343 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Doctor Last Warning
Gravatar

#7344 Flemming Larsen 10 år siden

inflector (7342) skrev:
Den sidste disc, mener det er disc 4.

Tak for det. Så må jeg jo igang med den. Jeg var ellers lige, gået igang med den samlede box, af Breaking Bad.
Gravatar

#7345 wiseguy 10 år siden

Jeg har lige bestilt sæson 1+2 af Deadwood på BD hos CDON til i alt kr 299
http://cdon.dk/film/deadwood_-_s%c3%a6son_1_(blu-r...
Mener at der var andre end mig, der har efterlyst region B udgaver af den fænomenale serie.

Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#7346 OxxY 10 år siden

Axel music ved busgaden i Aarhus havde alt i butikken til 25kr i går, jeg havde desværre ikke tid til at se om der var noget godt.
Gravatar

#7347 McPeter 10 år siden

wiseguy (7345) skrev:
Mener at der var andre end mig, der har efterlyst region B udgaver af den fænomenale serie.

Mange tak for heads-up! Galt heldigvis stadig! Fik bestilt sæson 1+2 hos dem og har fundet sæson 3 til 199+fragt hos DVDoo.dk.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#7348 zombieman 10 år siden

Hov jeg har glemt at nævne at Deadwood the complete collection udkommer 23 juni i England med DK undertekster. Til den yderst rimelige pris £34.99

Zavvi exclusive de har gratis fragt.

Hvis man endnu ikke har oprettet sig som kunde hos Zavvi kan du spare 5% på den første ordre ved at bruge koden ZV16431923 under referrer code når man registrerer sig.
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#7349 zombieman 10 år siden

zombieman (7348) skrev:
Hov jeg har glemt at nævne at Deadwood the complete collection udkommer 23 juni i England med DK undertekster. Til den yderst rimelige pris £34.99

Zavvi exclusive de har gratis fragt.

Hvis man endnu ikke har oprettet sig som kunde hos Zavvi kan du spare 5% på den første ordre ved at bruge koden ZV16431923 under referrer code når man registrerer sig.

Husk også og tjekke alle deres fede og limited steelbooks

Steelbooks
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#7350 Åkepool 10 år siden

zombieman (7349) skrev:
Husk også AT tjekke alle deres fede og limited steelbooks

Og husk at der kan komme told på :)

So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: