I fredags var jeg ved at se House of Cards på blu ray og pludselig vil den ikke læse discen. Efter at have rodet lidt med den, må jeg give fortabt. Søndag skriver jeg til amazon og spørger om de ikke kan sende med en ny disc. Det kan de ikke, de kan i stedet sende med en helt ny box. Allerede tirsdag modtager jeg den med posten og den gamle box skulle jeg ikke engang sende tilbage.
Fornemt!
Hvad disc var der fejl på? Jeg har den nemlig, og har ikke nået, at se den endnu.
Jeg har lige bestilt sæson 1+2 af Deadwood på BD hos CDON til i alt kr 299 http://cdon.dk/film/deadwood_-_s%c3%a6son_1_(blu-r... Mener at der var andre end mig, der har efterlyst region B udgaver af den fænomenale serie.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Hvis man endnu ikke har oprettet sig som kunde hos Zavvi kan du spare 5% på den første ordre ved at bruge koden ZV16431923 under referrer code når man registrerer sig.
Hvis man endnu ikke har oprettet sig som kunde hos Zavvi kan du spare 5% på den første ordre ved at bruge koden ZV16431923 under referrer code når man registrerer sig.
Husk også og tjekke alle deres fede og limited steelbooks
#7341 Flemming Larsen 10 år siden
Hvad disc var der fejl på? Jeg har den nemlig, og har ikke nået, at se den endnu.
#7342 inflector 10 år siden
#7343 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden
#7344 Flemming Larsen 10 år siden
Tak for det. Så må jeg jo igang med den. Jeg var ellers lige, gået igang med den samlede box, af Breaking Bad.
#7345 wiseguy 10 år siden
http://cdon.dk/film/deadwood_-_s%c3%a6son_1_(blu-r...
Mener at der var andre end mig, der har efterlyst region B udgaver af den fænomenale serie.
#7346 OxxY 10 år siden
#7347 McPeter 10 år siden
Mange tak for heads-up! Galt heldigvis stadig! Fik bestilt sæson 1+2 hos dem og har fundet sæson 3 til 199+fragt hos DVDoo.dk.
#7348 zombieman 10 år siden
Zavvi exclusive de har gratis fragt.
#7349 zombieman 10 år siden
Husk også og tjekke alle deres fede og limited steelbooks
Steelbooks
#7350 Åkepool 10 år siden
Og husk at der kan komme told på :)