Gravatar

#7371 Pécuchet 10 år siden

JannikAnd (7369) skrev:
De opremsede titler er vel kun de eksklusive til de respektive udgivelser? BFI indeholder da 16 film, hvis jeg husker korrekt.

Jep, resten af filmene findes på begge udgivelser.
Der burde have været Roser.
Gravatar

#7372 wiseguy 10 år siden

Game of Thrones sæson 1-3 kr. 249 i Elmutanten - det er dælme røv billigt!!
http://www.elgiganten.dk/product/film/film-blu-ray...
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#7373 inflector 10 år siden

#72 ja det er det godt nok. Billede og lydkvaliteten er forøvrigt i top.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#7374 zombieman 10 år siden

Sopranos complete collection (27 disc) udkommer 01/09 herhjemme til den dejlige pris 549 det er fandme billigt.

Sopranos cdon
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#7375 Slettet Bruger [3893852301] 10 år siden

Dét er fanme billigt, det er ligefør jeg kunne fristet til at købe den, selvom jeg har ejet serien på dvd.
Gravatar

#7376 Slettet Bruger [1456604968] 10 år siden

For dem der har forudbestilt f.eks. Deadwood på BD fra zavvi.com, kan det svare sig at annullere ordren og forudbestille igen med denne kode 10SOON, som giver 10% rabat.
Gravatar

#7377 MOVIE1000 10 år siden

bruno (7375) skrev:
Dét er fanme billigt, det er ligefør jeg kunne fristet til at købe den, selvom jeg har ejet serien på dvd.

samme her.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7378 zombieman 10 år siden

Dick Taid (7376) skrev:
For dem der har forudbestilt f.eks. Deadwood på BD fra zavvi.com, kan det svare sig at annullere ordren og forudbestille igen med denne kode 10SOON, som giver 10% rabat.

Takker
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#7379 inflector 10 år siden

Hmm det er lige før at den skal anskaffes, ejer den godt nok også på dvd, men det er jo toppen af poppen.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#7380 McPeter 10 år siden

Er der andre end mig der har problemer med underteksterne på den skandinaviske bluray af Deadwood? Er kun igang med sæson 1, men der er mange, mange steder hvor de har glemt mellemrum mellem ordene så de står ud i et. Røv irriterende for at sige det mildt. Har ikke testet sæson 2 og 3 endnu.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

Skriv ny kommentar: